Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 12:24, 28 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Jeżeli pod nazwą hormagaunt wciąż kryje się robal z kosami to bym powiedział ze to one sa fajniejsze stawiasz stadko 15+ w okolicy synapse i wio szatkować wroga przy dobrym fleecie to mają szansę żeby już w pierwszej tuze szarżować no i jeszcze ta masakryczna ilość ataków... już dawno się przekonałem że im więcej ataków / strzałów tym lepiej....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profanator
Weteran
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 287
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: po prostu z TEAM DAMAGE
|
Wysłany: Pią 20:35, 28 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Gaunty spoko bo tanie (ja wole te ze spinefistami bo są o punkt tańsze i zamiast 10 masz 12 za tą samą cenę) Fleshborer jest wypaśny ale jak coś trafisz to wiesz że cie zaszarżuja
Sensowne hormagaunty(5S 5WS)kosztują po około 15p więc opłaca się je odstrzelić z bolterów a Spinegaunty za 5p schodzą od nich tak samo szybko.
Gaunty na pewno same nie zdziałają dużo ale są super na obstawianie carnifexów.
Death company wpada i rozwala gaunty za którymi chawa się carnifex a potem kapelan dostaje w czapę z siłą 9+
Ogólnie bardziej podobał mi się stary kodeks-dawał większe możliwości kombinowania...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 12:03, 29 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
Profanator napisał: |
Ogólnie bardziej podobał mi się stary kodeks-dawał większe możliwości kombinowania... |
Ty chyba sobie żartujesz? Przecież w nowym jest w cholerę nowych możliwości na pewno wieksze niż w starym. Innż rzeczą jest to że pewnie jak w wiekszości armi bardzo szybko zaczną obowiazywać jakieś kilerskie komba i co leniwsi przestaną eksperymentować....
Co do robaczków zwłaszcza tych małych to uwazam ze powinny działać w hth od strzelania to w tej armi są duze reobale. I skad ci przyszło na myśl że koksowałbym maluchy w ich wypadku na ilość stawiam.
A co do obstawiania kurduplami dużych robali to DC może spokojnie skasować maluch a potem kapelan łyka sobie dla kurażu z kielona i kark nagle odkrywa że go jakieś fisty klepią a kapelan śmieje mu się w pysk zza pleców swoich kumpli...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spajdi
Gość
|
Wysłany: Sob 17:30, 29 Paź 2005 Temat postu: |
|
|
...to jak najlepiej wymutować Hormagaunty??...bo Gaunty to tak jak mówiłem ale z tymi jest kłopot....można ich zrobić żeby z łatwością ranili Marines ale wtedy są drodzy, z T3 i Sv 6+ długo nie pożyją...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 10:28, 02 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
I dlatego sie stawia na ich ilość a nie jakość. Zostaw podstawową wersje a zaoszczędzone punkty zainwestuj w dodatkowe robale do brodu albo w dopalenie jakiegoś monstera... Tylko pamiętaj o wystawieniu większej ilości i pilnowaniu ich jakąś synapsą bo niestety nie mają już możliwości wzięcia "sierżanta" za to w tej roli zabawnie może sie sprawdzić latający tyran
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spajdi
Gość
|
Wysłany: Śro 22:09, 02 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
...no Tyrant latający spoko, ale moim zdaniem Zoantropy tez sie troche przydadzą w roli Synapsów (z mocą)....co prawda moga nie nadazyc ale zasięg synapsów ma bodajże 24' .......albo Warriorzy ze skrzydełkami:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 11:37, 03 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Psychol jest niestety jednostką więc długiego życia mu nie wrużę bo:
>jest groźny sam w sobie
>relatywnie łatwy do ubicia
>kiedy przeciwnik się skapnie że to jedyna synapsa pilnująca robaczków będzie robił co tylko się da żeby zatłuc cwaniaka
Co do warriorów to nie mam zdania po za tym że dwa razy trudniej ich zabić bo synapsa uodparnia na instanty...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spajdi
Gość
|
Wysłany: Czw 20:59, 03 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
...im wiecej Synapsów tym lepiej....Srednie robale teraz beda podstawa armii...jesli nie mozna ich tak łatwo zatłuc....Warriorzy beda nas czesto odwiedzać... Zoantropy bym przetestował w roli synapsów, ale napewno armia posiadać je musi...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 11:29, 04 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
Zony są też fajne jako broń przeciwpancerana i przeciw ciężkiej piechocie tyle że ograniczyli im liczebność na stole chyba do maksymalnie 3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spajdi
Gość
|
Wysłany: Pią 16:49, 04 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
...no ma sie rozumieć...można mieć tylko 3....działają każdy sam....ale tym wielkim plusem jest to, ze w zasiegu synapsy nie zdejmiesz ich jednym lascannonem:P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 10:01, 07 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
przecież zony same są synapsami czy nie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 17:42, 07 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
można im wykupić synapse (na starcie jej nie mają)...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 10:04, 08 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
No to widzę conajmniej dwa plusy czegoś takiego:
-są tańsze
-w priorytetach rozdziału celów są oczko niżej czyli dłużej pożyją, bo nie wiedzieć czemu większość graczy grając przeciw tyrkom upiera się w pierwszej kolejności rozwalić synapsy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Spajdi
Gość
|
Wysłany: Wto 21:08, 08 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
....co myślicie o cenie Genestelera 24 pkt?? .... czy ich też na ilosć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 11:08, 09 Lis 2005 Temat postu: |
|
|
ile????!!! nie pomyliłeś czegoś?
genki są fajne ze wzgledu na rendingi i wysoka cecha I statystycznie minimalny oddział jest w stanie zdemontować writhlorda w jedna turę cc i o mniejszych żeczach nie wspomnę ale ich koszt to powala jak widzę może lepiej zastanowić się nad warriorami z rendingiem koszt biorac pod uwageilość wondów moze być zbliżony a przezywalność znacznie wieksza...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|