|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CICHY
Weteran
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:56, 03 Sty 2013 Temat postu: 12.01.2013 Turniej WFB ''NOWOROCZNE POSTANOWIENIE '' |
|
|
Giżycka społeczność Warhammera chce serdecznie zaprosić wszystkich na turniej WFB w Giżycku:
''NOWOROCZNE POSTANOWIENIE''
Miejsce: Klub Garnizonowy w Giżycku
Termin: 12.01.2013
Format: 1000 Single, 8 ed.
Bitwy: 4 x Scenariusze
Wjazd: 10 zł
Catering: jak zwykle
Nagrody: w trakcie realizacji
Sędzia:będzie
Stoły:48x48, tereny po obrysie
ROZKŁAD:
8.30-9.00 zapisy
9.00-10.45 1 bitwa
11.00-12.45 2 bitwa
13.00-14.45 3 bitwa
15.00-16.45 4 bitwa
17.00-17:30 Ogłoszenie wyników Turnieju
Ograniczenia czasowe będą przestrzegana i za niewyrobienie się w czasie powyżej 5 min. gracze dostają -5 DP.
KOMPOZYCJA ARMII:
-zakaz wystawiania lordów
-zakaz imiennych bohaterów
-normalny procentowy limit punktowy
-minimum 3 oddziały; maximum 6
-max koszt pojedynczego modelu(nie bohatera) to 150pkt
-zakaz eterykow
-zakaz znajomości całej domeny magicznej (jakiejkolwiek)
-max 3 takie same oddziały bez względu na wyposażenie i liczebność
-max 1 maszyna
-max 2 specjal lub 1 rare i 1 specjal [ MC i MB nie może być dublowane ]
-max 1 rydwan (TK 3)
-pendant of kaleth zabroniony
-max 1 magiczny sztandar do 50pkt
-max 30 modeli (bez bohaterów, rydwanów etc.) z bronią zasięgową 20"+
-max 10 Shades
-weapon team liczy się jako maszyna
-max 1 jednostka latająca
-max 8 kości mocy/rozproszenia wygenerowanych/użytych w rundzie magii, jest to nieprzekraczalny limit w żaden sposób, max 2 dorobione kości PD/DD poza wiatrami magii (nadal max 8
-zakaz rekastu vanhela
-bohaterowie maja look out sir od czarów final transmutation, dredged 13, dewelers below, infernal gateway efekt 11,12.
-jednostki specjalne ogrów max liczebność to 4 modele
-zakaz wystawianie asasynow.
OGRANICZENIE LICZEBNOŚCI:
Oddziały ograniczone są w następujący sposób:
Koszt punktowy modelu(z wyposażeniem i markami, tatuażami itp, ale bez grupy dowodzenia i magicznych przedmiotów) i maksymalna liczba modeli w oddziale (ułamki zaokrąglamy w gore)
1-9p.|max 30 modeli
10-16p.|max 20 modeli
17-24p.|max 10 modeli
25+p.|max 6 modeli
MC / MB | max 3 modele |
REGULAMIN:
-Progi co 80pkt, generał 50pkt, sztandary 25 pkt
-Nie można wystawiać alternatywnych armii (z końca kodeksów, WD, itp.)
-Nie można wystawiać armii z kampanii SoC poza Errantry War
-Nie można wystawiać specjalnych bohaterów, ani immiennych czempionów itp.
-Obowiązują wszelkie FAQ-i wydane przez GW (chyba ze są modyfikowane przez uściślenia sedziowskie)
-Proxy w granicach przyzwoitości, każdy prox musi być wielkości odpowiadającej figurce którą zastępuję
- gramy oczywiście na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne
- gramy wg. wszystkich errat i uściśleń sędziowskich
- Rozpoczęcie takie jak opisano w scenariuszu
-VLOS
Nie ma wymogu grania armią pomalowaną, jednakże w trakcie trwania turnieju zostanie przeprowadzona ocena hobbystyczna (jak niżej)
Jakość pomalowania (pkt), oraz ocena przygotowania do gry.
0 – armia w całości niepomalowana lub pomalowana częściowo
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
3 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
5 - wow! (armia która zachwyci oceniającego)
Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/wzorniki używane przez armię/rozpiski
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
2 - pełne przygotowanie do gry
SCENARIUSZE
BITWA 1: Bimbrownia
Na środku pola bitwy stoi budynek, który bije na głowę wszystkie bretońskie winnice. W środku pracuje 10-ciu bimbrowników(statystyki jak u zwykłego człowieka). Trzeba ową bimbrownię zająć tzn. zabić wszystkich bimbrowników oraz pozostać co najmniej jednym oddziałem w środku aż do zakończenia bitwy. Za wykonanie zadania dostaje się 300pkt oraz bonus dla oddziału będącego w bimbrowni na następną bitwę: 1-5 tura determinacja, 6 tura -2 do Ld i -1 do M (kac gigant).
BITWA 2: Chciwość
Każdy obszar w którym znajda się Twoje jednostki, może zostać ograbiony z cennych rzeczy. Gdy oddział wejdzie w styk z terenem musi rzucić k6. 4-6 +100pkt na koniec gry, 1-3 k6S4 uderzeń bez ochrony pancerza jak ze strzelania w oddział. Z każdym terenem, każdy zawodnik może rzucić na efekt tylko raz.
BITWA 3: Poniósł mnie melanż
Twoja armia w czasie drogi na pole bitwy zawitała w karczmie ,,Pod Rozbitym Bębnem'', przed bitwą rzuć za każdy oddział w armii, żeby zobaczyć jak mocno krasnoludzki spirytus sponiewierał Twoich żołnierzy:
1. Oddział narąbał się w trupa i nie wie ocb. Na czas bitwy podlega głupocie.
2. Oddział po wypiciu trunku ,,stał się nieśmiertelny''. Dostaję regenerację na 6+ kumulowaną z inną regeneracją(jeśli posiada).
3. Żołnierze się chwieją i ledwo na nogach stoją. Dostaje karę -1 do ruchu.
4. Jednostka wykonywała inne zadania i spóźniła się na popijawę. Z powodu braku alkoholu w karczmie wpadła w szał. Zyskuje szał do końca bitwy.
5. Wojsko po ochleju wstaje rano; ma kaca większego niż młot Sigmara. Dostaje - 2 do LD.
6. W czasie popijawy jednostce włączył się agresor. Pała nienawiścią do wszystkich.
BITWA 4: Teściowa Cię Szuka.
Zdenerwowana teściowa figurka ( 40x40 ) znajduje się 1 cal od Bimbrowni bo tam szuka swego zięcia . Porusza się przed wykonaniem ruchu przez graczy,w losową stronę i o losową wartość określoną przez graczy 2D6 ( jeżeli napotka przeszkodę terenową"dom , obelisk, góra "przechodzi za nią albo staje przed nią - nie może wejść do żadnego budynku .Po zetknięciu się figurki teściowej z jednostką oddział dostaje D6 ran S6 bez pancerza , teściowa ląduje za oddziałem i staje 1 cal za nim Wszyscy boją się teściowej dlatego też wzbudza ona terror(jak w 7ed.) i w promieniu 8 cali od niej każdy musi zdać test paniki; niezdany skutkuje ucieczką.
Rozpiski proszę wysyłać pod adres [link widoczny dla zalogowanych] do dnia 10.01.2013r do godziny 17.00 nie wysłanie rozpiski w terminie -5 DP do ogólnego wyniku gry
Proszę się zgłaszać im liczniej tym lepiej
Przy nie parzystej ilości graczy pauzę zalicza CICHY a następnie gracz z najmniejszym wynikiem po bitwie ( nie wypada by przyjezdni stali i się nudzili :p za pauzę zawodnicy dostają 15 DP
Zgłoszeni :
Ted - OiG
Lohost - ??? R
Fario - WE R
Kamil - ???
Radek - ???
Oskar - Woch R
Konrad - TK R
Chemol - KO ( Chory )????/
Cichy - DE
Rudobrody - ????? R
Rob - Imperium R
Siena - Imperium R
Caman - Lizaki R
Kryc - TK R
Ostatnio zmieniony przez CICHY dnia Pią 17:28, 11 Sty 2013, w całości zmieniany 16 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rudobrody79
Czempion
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: GIŻYCKO
|
Wysłany: Sob 13:54, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
brakuje tylko...
rudobrody79 napisał: |
zniknęła wzmianka :max koszt bohatera to 150pkt
dołożono ograniczenie: jednostki monstrualnych bestii i kawalerii potworów maksymalnie muszą składać się z 3 modeli. |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kero
Czempion
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Sob 16:13, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
wpadłbym z kamerką to bym program o turnieju zrobił do "Fatalstyki" i o WFB ogólnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
CICHY
Weteran
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:54, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
żadnej wzmianki nie brakuje bo na bohatera limitu punktowego nie ma ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siena
Weteran
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Sob 19:05, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Proszę mnie zapisać
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Sob 19:24, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
proszę mnie zapisać
czy bajc będzie na turnieju na pewno? ktos do niego dzwonił?
|
|
Powrót do góry |
|
|
CICHY
Weteran
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:38, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
tak rozmawiałem z Bajcem i powiedział że będzie
Rob imperium czy demony ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Sob 23:37, 05 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
imperium
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 10:15, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
ale bajc bedzie zeby zagrac czy po prostu bedzie...
w regulaminie brakuje innego wazniejszego zapisu, odnosnie monsterous cavalery i monsterous beasts, w oryginalnym poscie ogranicza sie armie do 3 modeli takowych...w koncu nie wiem jak armie skladac.
na dzien dzisiejszy ma byc Fario, Prezes, Lohost, Kamil i pewnie Radek od nas, nie gadalem jeszcze z Norbertem i Snajperem, Caman tez sie zapowiadal wiec ekipa bedzie zacna tak sadze.
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Nie 10:19, 06 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
CICHY
Weteran
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 233
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:39, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Już poprawki nanoszę
Ostatnio zmieniony przez CICHY dnia Nie 10:55, 06 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siena
Weteran
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Nie 10:59, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
lohost napisał: |
ale bajc bedzie zeby zagrac czy po prostu bedzie...
|
Rozmawiałem z bajcem wczoraj wieczorem i raczej bedzie tylko gościem na turnieju.
|
|
Powrót do góry |
|
|
fario
Gwardzista
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 13:23, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nie zastanawialiście się nad trochę innym ograniczeniem magii, bo rozumiem, że czary można rzucać z max. 6 kości, a Darki ograniczeń nie mają?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siena
Weteran
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Nie 14:51, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
fario napisał: |
Nie zastanawialiście się nad trochę innym ograniczeniem magii, bo rozumiem, że czary można rzucać z max. 6 kości, a Darki ograniczeń nie mają? |
Gramy na euro, więc rzucamy z 5. Nie mylę się? Rozumiem, że mroczniacy też nie mogą posiadać więcej niż 8 PD na turę magii.
|
|
Powrót do góry |
|
|
fario
Gwardzista
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 16:50, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
No właśnie chyba nie gramy na euro. Nie widzę nigdzie zapisku, więc chyba 6 kości na czar, a mroczki 8.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siena
Weteran
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Nie 17:15, 06 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
fario napisał: |
No właśnie chyba nie gramy na euro. Nie widzę nigdzie zapisku, więc chyba 6 kości na czar, a mroczki 8. |
W takim wypadku mroczniaki mają niezłą przewage w magii.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|