Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

19.09.2015 - Giżycko - "Furionowe 2400"
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TULLARIS666
Zwiadowca



Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:00, 20 Wrz 2015    Temat postu:

Dzięki wszystkim za przybycie Smile beka była ostra i łacha można było nieźle pocisnąć Smile

Komentarz większy zbędny dzięki przeciwnikom za gry - do następnego wojowania ale już bez Furionowych Megalomańskich projektów .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamel
Sierżant



Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 8:05, 21 Wrz 2015    Temat postu:

Co do odczuć odnośnie samej gry:
1. Nie ma sensu zestawiać armii na furionowych dopalaczach z amiami euro - przepaść jest olbrzymia i dla TK nie do przejścia. Właściwie przegrywałem już w fazie rozstawienia... (nie żebym umiał dobrze grać).
2. Podrożenie Lighta i kluczowych czarów dla TK - Banishmentu, Birony i Speed of Light skutkuje brakiem boostów niezbędnych do gry i niemożnością podjęcia walki nawet przez Morghasty atakujące kawalerię i piechotę. Grając z Lenczkiem na Euro zdołałbym przepchnąć Speed of Light i Bironę w kombat i ugrać te 2-3 punkty, tak nie ugrałem nic.
3. Strzelanie do HE nie dawało żadnego skutku... może nie umiem strzelać
4. Gra z Wochem w miarę mi się ułożyła - Oskar się zblokował nie zdając głupoty na trollach, a ja pozbawiłem jego generała osłony oddziału, przez co musiał się kitrać za domkiem. Dzięki temu mogłem trwać na posterunku. Gdybyśmy dograli pozostałe tury prawdopodobnie wygrałbym 11-9 lub 12-8.
5. Pierwszy raz od ponad roku przerżnąłem z Wampirami i to do 0. Ponownie dzięki nowym castom w Lighcie oraz zboostowanymi furionowo Blood Knightami, którym nie zaszkodził nawet Banishment. W pierwszej turze powinien zostac tylko wampir klepacz, którego zdjąłbym w kombacie Morghastami, ale Banishment z 9 hitów z siłą 6 zdjął tylko 1,5 modelu pomimo przerzutów udanych wardów... - może nie umiem używać czarów...
6. Black Coach był już tak przegięty, że leciał na Księżyc... - to było takie mocne już w standardzie, czy Furion zamienił to w rakietę na kółkach?
7. Może gdybym grał TK na furionowych dopalaczach to wynik byłby inny, ale już na to za późno.

Furionowym dopalaczom mówię stanowcze i głośne raczej nie, co może się zmienić, jeśli TK przejdą upgrade.


Ostatnio zmieniony przez kamel dnia Pon 17:18, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 9:43, 21 Wrz 2015    Temat postu:

TK sa ciezka do zbalansowania armia, mysle ze sama nehekara i zasady construktow sa do przepisania, zakladam ze zobaczymy tez jakies ruchy w cenach jednostek. Ja zakladam ze im pozniej book wychodzi tym bedzie lepszy. Juz po tym weekendzie Furion zapowiedzial zmiany w balansie kilku armii. Pozyjemy zobaczymy. Chetnie zagram jak tylko wyjda nowe TK.
Do pazdziernika i tak nie ma alternatyw.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:07, 21 Wrz 2015    Temat postu:

Dzięki wszystkim na grę i fajną atmosferę w czasie turnieju Very Happy.
Co do gier to:
1. grałem z Oskarem i jego WoChem... no cóż gra oscylowała koło remisy ale mojgo przeciwnika nagle na 2 tury dopadła niemoc i w starciu gdzie po swojej stronie miał ( jak dobrze pamiętam...) 6 troli i 3 dragon ogry nabił mi .... zgadnijcie Wink ... całe 3 rany, ja miałem w tym starciu po swoje stronie Crypty (6) i Krwawych rycerzy (6) oraz Lorda Klepacza na szkapie. Te tury zdecydowały że zagoniłem mu te oddziały i skończyło się 18 do 2 dla mnie. Myślę że przy przeciętnych wynikach na kostkach Oskara byłby remisik w najleprzym razie lub jego małe zwyciąstwo...

2 Lohosi i demony.... w sumie zaczeło się nieżle ale nieprzebiłem się rycerzami przez jego kloce piechoty na lewej flance co pozwoliło dojść do walki Demonowi, jak dobrze pamietam Bloodtirsterowi. Niestety bloodletterzy maja kilingblow i.... w 1 turę zklingował mi lorda klepacza i rycerzy... a w następnych turach "docioł" Vlada i szkielety i 20 do 0 dla Pawła Confused

3 Kamel i TK. Zaczeło się dla przeciwnika dobrze w pierwszej turze zdioł duchy z czaru i przerzedził wilki. W drugiej turze zaszaerzowałem Blood knihst z Lordem na Morghasty i Very Happy wklepałem 14 ran a przeciwnik 3, morgasty się sypneły a ja wjechałem z oweruna w łuczników i zagroziłem stojącym za nim wszystkim bohaterom, którzy musieli uciekać ... niestety jedyną drogą ucieczki był kierunek, który dawał mi możliwośc zaszarrzowania w nich Crypt Horrorami co z chęcią zrobiłem w następnej turze Very Happy i zmiotłem kadrę... jedyne straty to zombiaki które Kamil zniszczył po chyba 3 turach starcia (ale zostały pomszczone przez Vlada i szkielety) i wilki. Wygrałem 20 do 0

Co do furnionowych zmian...to:
- koszty większości jednostek są wzięte z d...p np. Crypt Horrory po 50 punktów to masakra, banshi 145 Shocked tego nawet ni będę komentował...
- na wielki plus natomiast zalicze obniżenie punktóe na Vladzie... dzięki temu mogłem wzięść go jako generałe a Lorda Klepacza pchać do waliki i właśnie on przesądzał o wyniku starcia w 2 wygranych przezemnie bitwach
- sporym plusem jest to że Blood Knights mają po 2 rany a sztandat "Twierdzy Krwi" potaniał do 45 p. chociaż sami rycerze podrożeli o 6p. za model
- Black coach potaniał i dlatego go wystawiłem ... niewiele zdziałał w bitwach ale jak się go "dopakuje" to może być bardzo grożny.
- przeniesienie duchów do Corów i podniesienie ich kosztów... hmmm nie wiem ale moim zdaniem to nadają się one tylko do kitrania i dzięki temu do trzymania punktów... w walce są za słaba a ich jedyny plus to to że są eterykami bo cena 65 p. za bazę a trzeba wzięść 3 to hmmmm ...


Ostatnio zmieniony przez Prezes dnia Pon 11:27, 21 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fario
Gwardzista



Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 9:59, 24 Wrz 2015    Temat postu:

Dzięki Panowie za fajny turniej i bezstresowe bitwy!

Moje odczucia po turnieju i kilku grach na furionowe zasady:
Po ostrych bęckach od demonów i HE na starej rozpie postanowiłem zmienić build na bardziej kombatowy. Działało to trochę lepiej, ale i tak nadal nie mam szans z rozpiskami innych armii nastawionych na walkę. Nawet jeśli całkiem wyrzucę strzelanie (ostatni oddział WW, który mi został w rozpie) to i tak moim zdaniem mam pod górkę.
Fajnie, żę Furion ugrywalnił Spiryty i parę innych rzeczy, ale niestety totalnie zwarzywił strzelanie i jedyną mocną kontrę czyli WR. Z tego co wiem to dąży do balansu w samym booku, czyli jak chcę mieć rozpę opartą na strzelaniu to powinna mieć moc podobną do rozpy kombatowej itd. Na razie to wygląda tak, że jeden słuszny build zmienił na inny, do tego średnio pasujący do klimatu mojej armii a i tak odbiegający od mocy rozpisek innych armii. Moim zdaniem potrzebne są poprawki, aby można było budować różnorodne, grywalne rozpiski.


Ostatnio zmieniony przez fario dnia Czw 10:01, 24 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin