Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 22:39, 31 Paź 2006 Temat postu: Armia Krasnoludów... |
|
|
Kupiliśmy z kumplem niedawno "Battle for the skull pass'' ja mam krasnoludy,a on gobliny...moje pytanie jest następujące-ponieważ jestem początkujący itd.co powinnem kupić następnego do mojej standardowej armi która składa się z 69 figorek,a w tym :
-2 krasnoludzkie diała z obsługą,
-28 gromowładnych,
-Dużo wojowników (nie chce mi się liczyć),
-Kilkunastu górników.
Plz poradzcie ludzie ''ŁOŚ'' was prosi,jeżeli znacie takiego typa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Snipa
Lord Administrator
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 9:19, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Powinieneś najpierw trochę pograć z różnymi przeciwnikami (armiami), aby zobaczyć co by Ci się przydało. Następnie pograć na proksach i sprzawdzić czy rzeczywiście się przydaje. Potem dopiero kupować figsy. Jeżeli teraz coś sobie kupisz to potem może się okazać, że coś się nie sprawdza i ląduje na półce a kasa wydana.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Śro 12:36, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
ja sobie nie wyobrazam armii krasnoludów bez slayer'ow (zabójców troli).
warto zastanowic sie nad tą jednostką.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 12:41, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
No wiesz ja tak właśnie zastanawiam się,czy nie kupić regimenciku ''Zabójców Troli",a potem może ''Długobrodzi" i jakieś działo
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Śro 12:54, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
myśle, że 2 działą starczą w zupelnosci. może bardziej Bolt Thrower'y (Balisty?). Co do longbeard'ow to raczej bym odradzał. niczym szczegolnym sie nie wyrozniają. A co z rzadkich jednostek? Może Organki?
edit. choc w sumie, jak teraz zajzalem to Dlugobrodzi kosztują tyle samo (zarowno punktowo, jak i pienieznie) co warriorsi. Wiec chyba lepiej wystawiac ich zamiast zwyklych wojowników. I na dodatek Longbeardom mozna dac runiczny sztander. Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:11, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
A co sądzisz o straży królewskiej?? O organkach myślałem i doszedłem do wniosku,że warto je kupić i może żyrokopter??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 13:56, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Długobrodzi są fajni. To klimatyczna jednostka i mają lepsze staty od warriorów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Śro 14:00, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
żyrokopter to pic na wodę, odradzam
ale organki sa super. Straz krolewska jest spoko, ale mi sie bardziej podobają Ironbreaks'i (nie wiem jak sie nazywaja po polsku), maja dla mnie wiecej klimatu
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 14:17, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Zyrokopter jest taki zbyt bajkowy ale jest najszybszą jednostką w tej armii. A służyć ma do obcinania możliwości marszu przeciwnikom w 8" co daje więcej czasu na strzelanie z reszty armii.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Śro 14:50, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
tyle, że można go rozwalić jednym czarem z siła 4 lub jedną salwą z lukow czy kusz. Może i do obcinania ruchu marszowego jest dobry, ale moim zdaniem nie ma co marnować na niego miejsca w jednostkiach rzadkich. Organki i flame cannon są lepsze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
WRZESLAW
Weteran
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ciemna strona wrzesiny
|
Wysłany: Śro 16:15, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ironbrakers(stalołamacze ) są naprawde fest. Duzy sav daje mocną przewage. Zwałaszcza w utrzymywaniu pozycji. Długobrodzi sa bardzo dobrzy gdyz mają lepsze statsy i jakąs tam zasade dot. paniki. Co jest pozytywne. Napewno strzałomiot/blista/boltthrower sie nada. Zwłaszcze że jest 2 za 1 slot. Organki to raczej tez podstawa. Jarząb tez wspomniał o salayerach w których też wypadało by sie zaopatrzyc. No i oczywiście jekieś figurki bohaterów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 14:36, 03 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
tłumacze kodeksa krasnali proponują siarską nazwę - Żelazdobrodzi.
Ja tam bym radził rangerów i minersów. Minersami można fajnie komuś w flanki wleźć, a rangerów ustawiasz gdzie chcesz, byle by nie znajdowali się w zasięgu widzenia przeciwnika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 16:07, 24 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Dzięki wszystkim za rady,ale od jutra po Turnieju WHFB kończe z tym i gram w Lotra
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|