Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lenczek
Gwardzista
Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:13, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
To moze macie jakies inne pomysly ? Nasze działania miały na celu odejście od oklepanego EURO.....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 16:26, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
euro wyparlo wiekszosc schematow turniejowych, ten combat da sie zagrac...tylko po co?
euro to pakiet ograniczen, wiekszosc ludzi chcac odejsc od euro ma na mysli jakies konkretne ograniczenia...stosujac combat dostajesz tylko mocniejsze ograniczenia.
pks jest w strone open, ale...rozpiski wygladaja jak na euro z 3 wyjatkami (doslownie) - co jest jego najwiekszym minusem - poniewaz otwiera troche magie, ktora jest najmniej zbalansowana w tej edycji.
dobrego wyboru nie ma, wiec trzeba wybierac mniejsze zlo.
chcecie odmiany to grajcie format krakowski 1600, albo patrole (6-7 bitew), poznan 1200, combat 2500, pks 2600+, open 2800
euro tez sie da dalej grac, ale jesli juz masz tego dosyc to dodaj blood and glory/magiczne tereny/ spec herosow/ scenariusze - bierz co chcesz.
na koniec zostaja turnieje parowe/ druzynowe, splity armijne a'la łódź 2000+1000 lub wlasne pomysly czyli np open z ograniczeniami magii z euro - co jest dobrym pomyslem dla armii kombatowych a takie TK przegrywaja zanim sie skoncza wystawiac
z pamieci podaje np taki pomysly:
turniej typu "nu magic" - jak najmniej magii, czysty kombat z ograniczeniami sejwa i przegietych jednostek...ciezki do zrobienia, ale do zrobienia. pamietam ze aby wyrownac szanse nie liczyly sie zbroje oraz magiczne przedmioty typu armour(czyli wszystkie light armour, heavy armour, full plate armour, gromil itd, oraz wszystkie przedmioty magiczne z sekcji armour, oraz naturalne armory np scaly skin)
turniej typu "licytacja" na stole sa 3 koperty z bonusami, licytuja sie przeciwnicy co 20pkt, ten ktory da wiecej bierze bonus, ale oddaje punkty przeciwnikowi. bonusy przekosmiczne np stubborn na dowolny oddzial, rerol kosci co ture, ale tez slabe np +50pkt.
moj autorski pomysl, skladasz rozpiske, bierzesz armie i na 3+...zamieniasz sie na armie z przeciwnikiem. Grasz przeciwko swojej rozpie - nie mozesz zlozyc zbyt dobrej rozpiski bo jak sie zamienisz to przeciwnik Cie rozjedzie, nie mozesz zlozyc zbyt slabej bo nie wygrasz gdy sie nie zamienisz.
turniej typu "ewolucja" - wzorowany na mordheimie, po grze losujesz bonusy ktore przechodza dalej chyba ze stracisz do cna oddzial z bonusem.
jest w czym wybierac
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Nie 16:38, 05 Paź 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lenczek
Gwardzista
Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:39, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Pomyslimy
Mi sie osobiscie podoba pomysl "ewolucji"
btw...w warmachine grasz ? ;d
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 19:05, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
ewolucja jest akurat najslabsza opcja turniejowa, nadaje sie najlepiej do kampanii.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lenczek
Gwardzista
Dołączył: 15 Gru 2013
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:54, 05 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
lohost napisał: |
ewolucja jest akurat najslabsza opcja turniejowa, nadaje sie najlepiej do kampanii. |
no wiem i dlatego w kampanie wchodze w ciemno
Juz widze tych WL z banerm odpornym na warhammera wykoksanych
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miras
Zwiadowca
Dołączył: 15 Sie 2012
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:22, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Pomysł z zamianą armii zaje....ty
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 17:50, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
tez mi sie tak wydaje zastrzegam sobie do niego prawa
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pon 17:51, 06 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudobrody79
Czempion
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: GIŻYCKO
|
Wysłany: Pon 19:30, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
kiedyś graliśmy 2800 euro + specjalni bohaterowie...
co Wy na to ?
edit :
do tego czasu wyjdzie sporo nowości do chaosu....może dopuścimy nowych bohaterów i jednostki
Ostatnio zmieniony przez rudobrody79 dnia Pon 19:36, 06 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Pon 19:47, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
można zrobić tak, że armie będą miały obowiązkowo imiennych herosów i lordów lecz jeżeli w turnieju choć raz taki heros zginie to w następnych bitwach nie można go wystawić. i pomysł z zamianą armii na 3+ genialny.
Ostatnio zmieniony przez rob dnia Pon 19:47, 06 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudobrody79
Czempion
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: GIŻYCKO
|
Wysłany: Pon 20:19, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
dla nas ogranych to b.fajny myk ale co na to początkujący gracze ?
trzeba by było kilka trafnych rozwiązań zebrać i określić....
|
|
Powrót do góry |
|
|
TULLARIS666
Zwiadowca
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:08, 06 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja wyrażę swoje skromne zdanie opcja z Imiennymi charakterami jest spoko - w końcu po coś ich mamy w tyk knigach co do niemożliwości ich wystawienia w kolejnej bitwie jak z giną - zbyt mocno karzące , ale można ich troszkę ukarać obniżeniem pewnych statystyk jak padną w bitwie oczywiście
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Pią 22:29, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
chcieliśmy zrobić turniej w Piszu w październiku ale nie damy rady ogarnąć wątku do końca miesiąca, więc jedyna sensowna dla nas data to 08 lub 09 listopad. turniej wstępnie na 2400 etc z dodatkowymi zasadami - zastanawiam się nad magicznymi terenami, misjami lub zamianą armii. jeszcze do ustalenia. dajcie znać co o tym myślicie - robimy tylko jeżeli będzie jakikolwiek odzew i chęć grania.
sponsorów już mamy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:28, 17 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Ja się deklaruję.... z wielką chęcią przyjadę do Pisza w tym terminie
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudobrody79
Czempion
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: GIŻYCKO
|
Wysłany: Sob 7:52, 18 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
w jaki dzień tygodnia to planujecie ?
musimy sprawdzić dojazd pks w razie braku samochodu
|
|
Powrót do góry |
|
|
sekret155
Weteran
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 8:26, 18 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Magiczne tereny. Takie żeby miały jakis wpływ ba bitwe. Zamiana armii jest ok, ale bez czynnika losowego - albo wszyscy albo nikt.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|