|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 19:58, 30 Cze 2014 Temat postu: Druga WM liga międzymiastowa - Dominator 2014 |
|
|
I.Regulamin Ligi Międzymiastowej - Dominator 2014 :
1.Liga ma na celu wylonic najlepszego gracza w regionie WiM w WFB
2.Zasady rozgrywki - zmienne, przynajmniej 4 formaty
3.Czas na rozegranie ligi w rundzie eliminacji to wakacje 2013 z mozliwoscia przedluzenia do konca wrzesnia 2013. Liga ma wylonic ostatecznego zwyciezce do konca roku 2013.
4.Wpisowe wynosi 0zl.
5.Miejsce rozgrywania ligi w zaleznosci od miejsca pobytu uczestnikow.
6.Honoruje sie zarowno rozgrywki face-to-face, jak i rozegrane na universalbattle.com o ile obaj zawodnicy wyrazili na to zgode.
7.Liga dzieli sie w rozgrywkach i czasie na 2 czesci, patrz opis ponizej.
8.Liga startuje 7 lipca 2014 i konczy sie z koncem roku.
8.Aby gracze stworzyli grupe lokalna potrzeba conajmniej 3 graczy z danego miasta. Inaczej moga oni byc dolaczeni do innego srodowiska lokalnego pod warunkiem ze wiekszosc wyrazi na to zgode.
9.Wygrany otrzymuje puchar przechodni oraz tytul TUTOR GALAXIAS z ramienia OKF oraz AKMF.
Rozgrywki dzielą sie na rundę eliminacyjną oraz play-off.
Rundy eliminacyjne posiadaja zmienny format. Punkty do ligi otrzymuje sie w nastepujacy sposob:
Przegrana (0-7) - 0pkt
Remis (8-12) - 1pkt
Wygrana (13-20) - 2pkt
Rundy play-off rozgrywane beda na 2400etc.
Runda I eliminacji:
Stoly 48x48
Progi co 60pkt, general/bsb 50pkt
Patrol (800pkt) Mecz i rewanz!
Kompozycja Armii:
-patrol 800pkt podlega zwykłym ograniczeniom procentowym, ale nie wolno używać lordów oraz bsb. nie można używać bohaterów imiennych.
-patrol musi posiadać co najmniej jednego bohatera który będzie pełnił role generała dla tego kontyngentu.
-domena Death(smierci) zabroniona, czary nr 5 i 6 ze wszystkich domen-zabronione.
-liczba leweli magicznych dla patrolu nie może przekroczyć 4, każdy boundspell-przedmiot liczy sią jako 1, każdy model posiadający wbudowane modlitwy i boundspelle liczy się jako 1
-patrol nie moze dublować swoich specjali ani swoich rarów
-patrol moze zawierac max 2 takie same jednostki core-bez wzgledu na wyposazenie
-max 1 maszyna
-max 2 dodatkowe kostki mocy/rozproszenia na ture, max 1 scroll dowolnego rodzaju(tak, dwarfy tez 1), max 4 kosci do rzucenia czaru
Max 20 modeli (poza bohaterami) z bronia zasiegowa 20+
Bre-nie musi wystawiac bsb
Doc-tabelka nie dziala, max 3 bestie, max 3 muchy, dzialo zabronione
ong - magler i/lub fanatycy - max 3, max 6 troli
-emp - max 10 modeli z asv 1+ (kazdy demigryf liczy sie jako 3)
-vc - brak krzykow lub brak eterykow, max 6 vargheist, max 6 crypt horrors
-ok- max 3 murfangi lub max 3 maneaters (sniper zabronione)
-he- BotWD zabroniony
-de - warlocks zabronione
-woc- chimera zabroniona, max 6 troli
Grupy:
Giżycko
Oskar
Konrad
Cichy
Olsztyn
Radek
Filip
Lohost
Pisz
Rob
Siena
Ted
Lahire
Madmax
Runda II
Format 1200, pojedyncza gra
Bitwy na stolach 60x48
Sugerowany czas bitwy: 1h 45 min
Progi co 80 małych punktów. Generał i BSB po 100pts.
Ograniczenia ogólne:
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie takie same jednostki Zwykłe
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.
Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.
Ograniczenia armijne:
Niektóre armie mają restrykcję "-100 punktów do rozpiski" albo "+100 punktów do rozpiski". Oznacza to, że rozpiskę tej armii należy budować na zmodyfikowaną wartość punktową. Dla przykładu armię Vampire Counts budujemy na 1100 punktów.
K3+1 terenow jest magiczne, zalezy wylosowac z podrecznika co i jak!
Bretonnia
Beastmen
+ 100 punktów do rozpiski
Chaos Dwarfs
- 100 punktów do rozpiski
Daemons of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie 7 modeli Plague Drones / Beasts of Nurgle.
Skull Cannon of Khorne liczy się na potrzeby tego limitu jak 3 modele.
Dark Elves
- 100 punktów do rozpiski
- wystawiamy albo oddział Warlocków albo Noble na jakimkolwiek wierzchowcu (dowolna ilość)
Dwarfs
The Empire
Wystawiamy albo Steam Tank albo Demigryfy
High Elves
Wystawiamy albo Frostheart Phoenix albo Banner of the World Dragon
Lizardmen
Ogre Kingdom
Wystawiamy albo Ironblaster albo Mournfang Cavalry
Orcs&Goblins
+ 100 punktów do rozpiski
Skaven
Tomb Kings
+ 100 punktów do rozpiski
Hierotitan liczy się jak 1 kostka do puli kości mocy
Vampire Counts
- 100 punktów do rozpiski
Maksymalnie jeden krzyk w rozpisce (Banshee / Terrorgheist)
Maksymalnie jedna jednostka eteryczna
Jeżeli wystawiamy powyżej 5ciu Hexwraithów, to nie wystawiamy Terrorgheist'a.
Warriors of Chaos
- 100 punktów do rozpiski
Nie wystawiamy modeli z 3+ wardem
Wood Elves
Paringi:
Giżycko - kazdy z kazdym
Olsztyn- kazdy z kazdym
Pisz
Pauza-Siena
Rob-Ted
Madmax-Lahire
Runda III
Format 1800 ze specjalami - limited
Stoly 72x48
Progi co 110 małych punktów. Generał i BSB po 100pts.
Magia tak jak na Euro.
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Koniecznie wystawiamy jednego lub wiecej bohatera specjalnego (nie lorda)!
Kompozycja ogolna:
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Nie więcej niż dwie jednostki latające
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 40 modeli albo kosztować więcej niż 450 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.
Kompozycja armii:
Nie wolno używać żadnego special lub rare z poprzedniej rozpiski.
Wolno uzyc oddzialy core z poprzedniej rozpiski o minimalnym stanie modeli wynikajacym z AB. Nie wolno duplikowac oddzialow core uzytych w poprzedniej rozpisce. Jednostki te moga posiadac wszystkie niemagiczne upgrejdy,ale nie moga posiadac np tego samego marka co w poprzedniej rozpisce.
Nie wolno używać żadnego magicznego przedmiotu z poprzedniej rozpiski.
Nie wolno używać demoen magicznych z poprzedniej rozpiski, chyba ze sa na stale przypisane do modelu.
Nie wolno uzyc zadnych wielkich imion, bloodlinow, markow itp. uzytych w poprzednich rozpiskach na tym samym typie bohatera/oddzialu.
Armie WOC,VC,DE,DOC -100pkt z rozpiski
Armie TK,OnG, Beastmen +100pkt do rozpiski
RUNDA IV
2800pkt Open (niedozwolone sa tylko sojusze) reszta wg widzimisie graczy (specjale, magiczne tereny itp dopuszczone)
Runda V-ostatnia
Format Białego Szkwału czyli Euro + 700pkt kontyngent,
zasady mozna sprawdzic tutaj:
http://www.miscast.fora.pl/warhammer,3/gizycko-24-25-maj-bialy-szkwal-ii,3677.html
KOMPOZYCJA KONTYNGENTU (700pkt)
Każdy z graczy gra armia na w kompozycji euro, z dodatkowym 700pkt kontyngentem na specjalnych zasadach.
-kontyngent 700pkt podlega zwykłym ograniczeniom procentowym, ale nie wolno używać lordów oraz bsb. nie można używać bohaterów imiennych.
-kontyngent musi posiadać co najmniej jednego bohatera który będzie pełnił role generała dla tego kontyngentu.
-kontyngent musi posiadać oddział minimum 10 modeli pieszych (infantry)
-kontyngent razem z armia zasadnicza nie może przekroczyć ograniczeń euro dotyczących magii, jednostek ograniczonych 0-1, przedmiotów magicznych itd.
-liczba leweli magicznych dla kontyngentu nie może przekroczyć 2, każdy boundspell-przedmiot liczy sią jako 1, każdy model posiadający wbudowane modlitwy i boundspelle liczy się jako 1
-kontyngent armii złych może pochodzić z dowolnej zlej armii. Armiom i kontyngentom SKV i DE nie pogarszają się zasady sojuszu, zawsze sa suspicious .
-kontyngent armii dobrej moze pochodzić z dowolnej dobrej armii.
-kontyngent armii neutralnej (OK, TK) moze pochodzić z dowolnej dobrej lub neutralnej armii.
-kontyngent nie moze dublować swoich specjali ani swoich rarów
-kontyngent rozpoczyna gre od 2 tury na 3+ caly wychodzi z dowolnej bocznej lub włsnej długiej krawędzi stołu tak jakby wracał z poscigu. cały musi zostac wystawiony w 12" od swojego generała. w 4 turze wchodzi z automatu.
-jesli kontyngent jest wystawiany z własnej długiej krawedzi stołu, piechocie(infantry) przysługuje dodatkowy darmowy ruch 8" przed innymi ruchami w tej turze (jak vanguard)
- jesli jednostka posiada własne zasady wystawiania (np scout lub ambushers) to sa to nadrzedne zasady do zasad wystawiania kontyngentu
-TK,WE,OG,BOC,BRE: jesli jest to podstawowa armia dodatkowe punkty z euro nalezą sie, jesli jednak sa kontyngentem ciagle jest to tylko 700pkt
przykłady
BOC - armia na euro ma 2700p, to jednostki w kontyngencie zbudowane z jednostek BOC mają 788P
WE - armia na euro ma 2500p, to jednostki w kontyngencie zbudowane z jednostek WE mają 730P
-armia + kontyngent nie podlega bonusowi grand army
- kontyngent w turze gdy pojawia się na stole może zostać popchnięty z czaru lub z zasady specjalnej ale nie może szarżować nawet jesli zasada specjalna/opis czaru mowi inaczej!
- kontyngenty maja swoich generalow, hierofantow itd. kontyngent bretonski nie ma dodatkowego bsb.
dodatkowe zasady kontyngentów:
- doch -kontyngent moze zawierac jednostki tylko jednego bóstwa(np mono slaanesh), max 3 bestie nurgla
zasady z tabeli reign of chaos :
* gdy DOCh jest armią główną, to mają zastosowanie do wszystkich jednostek wroga i do jednostek własnej armii,
* kiedy na polu bitwy DOCh to tylko kontyngent 700p to zasady z tabeli reign of chaos nie mają zastosowanie
- ong - max 6 trolli, magler/fanatycy - max 3
- tk -prince moze byc jednocześnie generałem i hierofanta.
-emp - max 10 modeli z asv 1+ (kazdy demigryf liczy sie jako 3)
-vc - brak krzykow, max 6 vargheist, max 6 crypt horrors
-ok- max 3 murfangi, max 4 maneaters
-he- BotWD zabroniony
-de -max 5 modeli warlocks
-woc- trolle max 6
*wszystkie sojusze bez wzgledu na armie sa zawsze niepewne ( suspicious )
Powodzenia.
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pią 19:28, 29 Sie 2014, w całości zmieniany 18 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damroth2
Rekrut
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:05, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
poniewaz liga zaczyna sie 7 lipca, zadne podane do tego czasu wyniki sie nie licza, chociaz grac mozna.
pominiety zostal czas na zapisy. zapisy widoczne w temacie: http://www.miscast.fora.pl/warhammer,3/liga-miedzymiastowa-zbieram-chetnych,3744.html
Gizycko - kazdy z kazdym
Olsztyn - kazdy z kazdym
Pisz - pauzuje Lahire
Rob-Madmax
Ted-Siena
aby obliczyc wynik dwumeczu, nalezy obliczyc progi normalnie, zsumowac punkty z rozgrywek, podzielic na dwa i wyzszy wynik zaokraglic w gore a nizszy w dol.
np gracz uzyskal wyniki 17-3, 13-7 ma 30pkt/2=15, czyli wynik dwumeczu to 15-5.
np gracz uzyskal 11-9 i 14-6, 25/2=12,5 zaokraglone w gore to 13-7 w dwumeczu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bela16
Gwardzista
Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Giżycko
|
Wysłany: Pon 20:59, 30 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
2 sprawy:
- jaka jest max ilość kości na fazę magii. standardowo 12 czy ograniczone do 7 jak zwykle przy takich małych formatach
- co z klepaczem wochu z WS 3+ i rerollem 1
|
|
Powrót do góry |
|
|
lahire12
Weteran
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Wto 7:25, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
za pauzę dostaje się jakieś punkty?
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 7:44, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
2 sprawy:
- jaka jest max ilość kości na fazę magii. standardowo 12 czy ograniczone do 7 jak zwykle przy takich małych formatach
- co z klepaczem wochu z WS 3+ i rerollem 1 |
Demonic mount nie wchodzi pod niego wtedy, bije z sila 5. do przezycia, niech bedzie. Limit kosci na ture to 12.
Cytat: |
za pauzę dostaje się jakieś punkty? |
nie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kondzio19
Gwardzista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:13, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Cieszę się że banner nareszcie wisi , niedługo zabieramy się za rozegranie pierwszych bitew , których wyniki zostaną przedstawione niebawem
Mam tylko jeszcze kilka pytań i wątpliwości odnośnie zasad tego formatu i jeżeli jest możliwość prosiłbym organizatora by te wątpliwości rozwiał
1. Czy model typu rydwan liczy się jako jeden modelu strzelający z 20 możliwych?
2. Czy w wypadku wylosowania na kostce wyniku 5,6 podczas losowania czarów mam kostkę przerzucić , wybrać dowolny czar itp.?
3. Czemu zabronione jest wystawienie oddziału "Doomfire Warlocks" (DE) a natomiast można swobodnie wystawić regiment "Sisters of the Thorn" (WE)?
4. Jak większość armii w Wfb ma sobie poradzić z Bohaterem Chaosu z WardSavem na 3+ i Przerzutem 1? (Nie wspominając o Savie1+) Taka kombinacja jest przecież niedozwolona nawet na 2400, co dopiero na patrolach.
5.Ile można wystawić maksymalnie piechoty potworów i kawalerii potworów? Czy np. Można wystawić tyle trolli na ile na to pozwalają punkty?
Dziękuję za odpowiedź.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 20:29, 01 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
bardzo dobre pytania.
1. tak, kazdy model z bronia pow 20 cali sie wlicza (poza bohaterami)
2. czary 5 i 6 traktujemy jak dublety
3. czyms grac musza
4. koles musi siedziec na koniku, inaczej ten zestaw sie nie miesci. jak siedzi na koniku jest podatny na strach, terror, paniki,KB. nie ma wsparcia DM i praktycznie ze wszystkim co ma 3 c-ra rzuca co ture brejka. ma 2w i 4T 4 ataki ale tylko z 5 sily bo z 2rakiem juz 1+ sejwa nie ma.
w Twojej armii powstrzymuje go np 25 szkieletow z muzykiem i sztandarem, swinka, 4 weze ze sztandarem i muzykiem. nie ma wymogu grania jedna rozpiska, mozesz sie sajdowac pod tego herosa, tez bede takiego mial i mam zamiar go uwalic zerowka z metalu albo czempionem dragon princow z other trickster shardem, whatever.
5. opisy mc sa w ograniczeniach, trole zjadlem przypadkiem podczas edycji i juz sie poprawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 18:08, 07 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Wyniki gry z Filipem
I gra 12-8
II gra 8-12
Ligowo 1-1
Wyniki gry z Radkiem
I gra 16-4
II gra 20-0
Ligowo 2-0
Herosa z 3+ wardem i rerolem gal...raz zlamalem CRem (Radek szarzowal i uwalil strach) i raz zabilem w cc (wczesniej mu klepnalem rane ze s&s 10 kusznikami)
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pon 18:13, 07 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 16:46, 08 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Poniewaz jade na urlop, publikuje kolejna runde gier. (pierwszy post)
Prosze smialo wpisywac wyniki z waszych gier, jesli juz ktos skonczyl te runde, smialo moze sie zabierac za nastepna.
Baye i inne.
Gra w danej rundzie moze sie przeciagnac, z roznych przyczyn, wiec uznaje spoznione wyniki takiej gry ale nie pozniej niz do konca rundy nastepenej (zwykle runda trwa 2 tygodnie).
Jesli ktos ma problem z obliczeniem punktow z gier patrolowych, niech wpisze wyniki dwumeczu, ja policze.
Organizacyjnie- mozna w tej rundzie zmienic armie, rozpiske, domeny itd.
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Wto 16:52, 08 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Śro 12:19, 09 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
ok wyniki rundy pierwszej
siena vs ted
1 gra 15/5
2 gra 19/1
wynik 2-0
rob vs madmax
1 gra 13/7
2 gra 11/9
wynik 1-1
wyniki rundy drugiej
rob vs ted
0-20
ligowo 0-2
madmax vs lahire
2-18
ligowo 0-2
Ostatnio zmieniony przez rob dnia Nie 20:52, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 11:04, 12 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
runda 2 bedzie trwala do piatku 25 lipca, chyba ze wszystkie mecze zostana rozegrane wczesniej.
prosze uczestnikow o publikowanie tutaj swoich rozpisek z rundy 2, takze Siena ktory palzuje, niech wystawi swoja rozpiske.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ted
Zwiadowca
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Nie 7:01, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ok oto rozpa:
Orc Big Boss: 89 pkt
General, Great Weapon, Talisman of Endurance
Goblin Big Boss: 139 pkt
BSB, Gigantic Spider, Sword of Might, Dragonhelm
Night Goblin Shaman: 85 pkt
lvl2
24 Orc Big 'Uns: 266pkt
Shields, FCG, Standard of Discipline
35 Night Goblins: 255pkt
FCG, Netters, Shields, 3 Fanatics
20 Night Goblins: 200pkt
Netters, Standard, Musician, 3 Fanatics
5 Wolf Riders: 50pkt
6 Trolls: 210 pkt
Total: 1294
Ostatnio zmieniony przez Ted dnia Nie 7:02, 13 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kondzio19
Gwardzista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:51, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Wyniki pierwszej rundy - > Giżycko
I. Cichy Oskar | 20 - 0
II. Cichy Oskar | 20 - 0
I. Cichy Kondzio | 14 - 6
II. Cichy Kondzio | 20 - 0
I. Oskar Kondzio | 10 - 10
II. Oskar Kondzio | 5 - 15
I przy okazji chciałbym się dopytać o parę kwestii ..
1) Czy można "dochannelować" 1DD , kiedy mamy w rozpisce Dispel Scrolla?
2) Khemeryjska Świnka szarżuje na oddział DE w którym znajduje się Bloodwrack Shrine , przeciwnik deklaruje reakcję Stand & Shoot , czy Meduza z Shrine użyje do tego ataku współczynnika "I" załogi czy potwora?
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 14:05, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Uzupelniam ostatnie paringi z Olsztyna
Radek-Filip 15-5
Radek-Flip 1-19
Cytat: |
1) Czy można "dochannelować" 1DD , kiedy mamy w rozpisce Dispel Scrolla?
2) Khemeryjska Świnka szarżuje na oddział DE w którym znajduje się Bloodwrack Shrine , przeciwnik deklaruje reakcję Stand & Shoot , czy Meduza z Shrine użyje do tego ataku współczynnika "I" załogi czy potwora? |
1. Mozna
2.Warsphinx - na inicjatywie zalogi, necrosphinx ma jedna wartosc-swoja.
Wyniki po I rundzie
Pisz
Siena 2
Rob/Madmax 1
Ted/Lahire 0
Giżycko
Cichy 4
Kondzio 2
Oskar 0
Olsztyn
Lohost 3
Filip 2
Radek 1
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pon 14:10, 14 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kondzio19
Gwardzista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:46, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ja zagram sobie tym
Liche Priest Magic Level 2 Hierophant @ 150.0
Obsidian Lodestone [45.0]
Liche Priest Magic Level 2 Lore of Light @ 155.0
General;
Dispel Scroll [25.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
10 x Skeleton Archers @ 60.0
20 x Skeleton Archers @ 130.0
Musician;
4 x Skeleton Chariots @ 240.0
Banner of Eternal Flame [10.0]
1x Khemerian Warsphinx @ 230.0
Fiery Roar;
5x Necropolis Knights @ 335.0
Musician;
I jeszcze pytanie ogólne w imieniu graczy :
Do kiedy należy wstawić swoją rozpiskę na forum
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|