Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 22:41, 22 Lis 2011 Temat postu: Gamegrinder IV 10.12.2011 800pkt. |
|
|
Kompozycja Armii
-zakaz wystawiania lordow
-zakaz imiennych bohaterow
-kazda armia musi posiadac dokladnie jednego bohatera
-normalny procentowy limit punktowy
-minimum 3 oddzialy maximum 5
-max koszt bohatera to 150pkt
-max koszt pojedynczego modelu(nie bohatera) to 125pkt
-zakaz eterykow
-zakaz znajomosci calej domeny magicznej (jakiejkolwiek)
-max 2 takie same oddzialy bez wzgledu na wyposazenie i liczenosc
-max 1 maszyna
-max 1 specjal lub 1 rare
-zakaz wystawiania jednostek z zasada duzy cel (LT)
-max 1 rydwan (TK 3)
-zakaz magicznych sztandarow
-pendant of kaleth zabroniony
-max 20 modeli (bez bohaterow, rydwanow etc.) z bronia zasiegowa 20"+
-max 10 Shades
-weapon team liczy sie jako maszyna
-max 1 jednostka latajaca
-kazda armia musi posiadac jeden oddzial skladajacy sie z conajmniej 10 modeli piechoty
-max 7 kosci mocy/rozproszenia wygenerowanych/uzytych w rundzie magii, jest to nieprzekraczalny limit w zaden sposob, max 2 dorobione kosci PD/DD poza wiatrami magii (nadal max 7)
-zakaz rekastu vanhela
-bohaterowie maja look out sir od czarow final transmutation, dredged 13, dewelers below, infernal gateway efekt 11,12.
-jednostki specjalne ogrow max liczebnosc to 3 modele
Ograniczenia liczebnosci:
Oddziały ograniczone sa w następujący sposób:
Koszt punktowy modelu(z wyposazeniem i markami, tatuazami itp, ale bez grupy dowodzenia i magicznych przedmiotow) i maxymalna liczba modeli w oddziale (ułamki zaokraglamy w gore)
1-9p.|max 30 modeli
10-16p.|max 20 modeli
17-24p.|max 10 modeli
25+p.|max 6 modeli
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Nie 22:18, 27 Lis 2011, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Wto 22:55, 22 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
czyli co denmarkhammer?
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 8:27, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
no tak wychodzi, narazie jest to faza probna, bo na te edycje nie gralismy chyba jeszcze patrolu, a przynajmniej nie z nowymi bookami...kosmicznie ciezko wycelowac co przegiete a co nie...jak ktos ma jakies propozycje lub zastrzezenia to smialo...to powyzej to efekt przewertowania paru stron zasad turniejowych poprzednich edycji, wciskanie balancingu z 7 edycji oraz euro, wszystko skonsultowane z Rilamem, ale ciagle cos mi nie pasuje...
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Śro 13:45, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
a może w ogóle bez magii?
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 14:01, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
to polozy niektore armie, zastanawiam sie nad kasowaniem recastu na wskrzeszanie i zminic tylko ze limit wskrzeszania ponad limit to np 10 modeli. rekast vanhela jest imo niewskazany na patrolu, zwlaszcza ze z solidnych wyborow zostaje helm i 2x30 ghuli ktore mozna by zwiekszyc do 40 w ciagu krotkiego czasu, albo bierzesz 2 lv magiczny i wskrzeasznie ghuli oraz "tarcze", w sumie obie opcje ok a zostaje jeszcze 150 pkt na cokolwiek, jazde czy nietoperki
ew zbudowac to na 30 ghulach i 20 gwardii , zostaje znowu kolo 150 pkt, a mysle ze kazdy bedzie mial odpowiedz na to jakas. ciezko tutaj o wyczucie co bedzie przegieciem a co nie, musialbym zagrac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:58, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A dlaczego takie SPECJALNE cięcja dla VC...?
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 16:43, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
bo vc ma jednego z najtanszych i jednego z najlepszych corow? do tego ma wsygnaturze czar wskrzeszajacy w tym ponad limit? chodzi o to zeby balans bym na ok 800pkt a niekoniecznie po 2 dobrych rundach magii chcialbym grac z 2x liczniejsza armia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rilam
Weteran
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tczewo
|
Wysłany: Śro 16:44, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Trzeba ciąć VC, bo inaczej VC potną resztę ;p.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:15, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jakoś tego nie zauważyłem... co mogę wystawić w armii VC żeby przeciwstawić się pierdyliardowi strzałów z kusz, wszelkim przerzutom, maszynom itp. ... jedyną bronią VC jest to że mogą oni powstawać z martwych w starciu jeden na jeden przegrywają...
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Śro 20:32, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
zbanujmy VC
|
|
Powrót do góry |
|
|
Caman
Zbrojny
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:08, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Wpadnę. Chociażby z kartonikami ; )
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 22:22, 23 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
wiecie, jak dla mnie mozemy grac na czyste 800pkt
hydra wchodzi, czarownica z 3 spelami oraz wspomniane kusze do oporu i chyba jeszcze jakies harpie...chociaz hydra wystarczy.
mozna nie przycinac vc, eteryki zalatwia reszte. dla mnie to rybka, robie turniej dla was. graj Krzysiu HE i nie placz, majac bardzo silna armie a na przeciwko 20 kusz (pierdyliard?) czy lukow oraz jedna mszyne odbudujesz sobie to w jedna runde. co mozesz wystawic? juz bardzo prosze:
1 Vampire @ 150.0 Pts
General; Magic Level 1; Necromancy
Helm of Commandment [30.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Charmed Shield [5.0]
29 Crypt Ghouls @ 248.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
12 Crypt Ghouls @ 112.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
19 Grave Guard @ 290.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Seneschal @ [12.0] Pts
Mi osobiscie bardziej podoba sie ta:
1 Vampire @ 150.0 Pts
General; Magic Level 1; Necromancy
Helm of Commandment [30.0]
The Master: Summon Ghouls [15.0]
Charmed Shield [5.0]
27 Crypt Ghouls @ 232.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
27 Crypt Ghouls @ 232.0 Pts
1 Ghast @ [8.0] Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
20 Zombies @ 84.0 Pts
Musician
3 Fell Bats @ 60.0 Pts
Gdybys uwazal te moze za slabe to daj drugi poziom magiczny zamiast helmu, a najlepiej sam rusz bania. jakos inni nie placza.
jesli uda mi sie zagrac ze snajperem jakis krotki sparing po walnym zebraniu to okaze sie jak istotny wplyw ma rekastowanie na gre vc na te pkt, to nie jest ostateczny regulamin.
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Śro 22:30, 23 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snipa
Lord Administrator
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 7:17, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Według mnie powinniśmy ograniczyć liczbę kości powera do np. 7-8 i zabronić generowania dodatkowych z jakiegokolwiek źródła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 8:11, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
w sumie tez jest to wyjscie, wampierze sie nie beda rozpedzaly, a dzieki dispelowi z najwyzszej kosc jest szansa na wejscie 1 lub 2 czarow - na farcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:38, 24 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ależ Pawełku Lohoście nasz kochany... napewno ruszę bańką ( zresztą jak zawsze ułoże rozpiskę z kodeksem w dłoni... nieużywam żadnych elektronicznych wspomagaczy ) ... moje jęszenie wynika po prostu z tego że zawsze jak czytam jakiekolwiek forum (nasze chyba akurat najmniej to robi) to zawsze następuje przed turniejami ciecie VC ... i dyskusja jak tu jeszcze bardzie przycięć i ograniczyć VC... to jakaś fobia ogólnonarodowa . Zresztą popatrzcie na wyniki turniejów.. jakoś nie idzę żebym wszystko wygrywał... raczej jest przeciwnie a gram VC to w nizcym mi nie ułatwia gry.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|