Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Giżycko, 24,25 maj BIAŁY SZKWAŁ II
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Sob 21:45, 12 Kwi 2014    Temat postu: Giżycko, 24,25 maj BIAŁY SZKWAŁ II

Chciałbym serdecznie zaprosić na organizowany przez MKGB PÓŁNOCNE RUBIEŻE turniej

„BIAŁY SZKWAŁ II”

Miejsce: Klub 15 Brygady Zmechanizowanej w Giżycku, ul. Mazurska 4
[link widoczny dla zalogowanych]
Termin: 24-25.05.2014
Format: EURO + 700p ( DRAFT na dzień 10.05.2014 )
Bitwy: 5 x batteline
Wjazd: 15 zł
Catering: smaczny jak zwykle
Nagrody: TOP 3 i nagroda pocieszenia za ostatnie miejsce
Sędzia: będzie
Stoły:72x48, tereny po obrysie

Nocleg: proponowany w schronisku młodzieżowym w twierdzy Boyen – koszt 25zł za pierwszą noc, za drugą 20zł
[link widoczny dla zalogowanych]
być może uda się wytargować dla graczy zniżkę

ROZKŁAD JAZDY:

Sobota:
8.00-8.45 zapisy
8.45-12.00 - 1 bitwa battleline
12.00-12.30 - przerwa obiadowa
12.30-15.45 - 2 bitwa battleline
15.45-19.00 - 3 bitwa battleline

Niedziela:
8.45-12.00 - 4 bitwa battleline
12.00-15.15 - 5 bitwa battleline
15.25 ogloszenie wynikow i sprzatanie


Zgłoszenia : zgłoszenie zawierające imię, nazwisko, ligowe ID oraz rozpiskę w formacie html (TYLKO !)
proszę przesyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] ( uwaga ! zmiana adresu mailowego ! )
Za przesłanie poprawnej rozpiski w terminie do 17.05.2014 do g.23.59 – 4p do klasyfikacji generalnej
Za przesłanie poprawnej rozpiski w terminie do 20.05.2014 do g.23.59 – 2p


V. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.


Victory points to Battle points per game:

0-200 Victory-Points difference - 10-10
201-400 - 11-9
401-600 - 12-8
601-800 - 13-7
801-1000 - 14-6
1001-1200 – 15-5
1201-1400 – 16-4
1401-1600- 17-3
1601-1800- 18-2
1801-2000-19-1
2001+ - 20/0

REGULAMIN:

Gramy na jawne rozpiski, kazdy gracz przed bitwa musi udostepnic rozpiske do wgladu przeciwnikowi.
- Sędzia ma zawsze rację
- Proxy w granicach przyzwoitości, każdy prox musi być wielkości odpowiadającej figurce którą zastępuję
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy oczywiście na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne
- Gramy na najnowsze uscislenia sedziowskie, erraty i faq.

PUNKTACJA
- Generał armii oraz BSB 100 pkt, generał kontyngentu - 50p
- Za inne sztandary 25 pkt
- Za zabicie czempionem bohatera w pojedynku 50 pkt


Pozostałe zasady:

#1 W przypadku nieparzystej liczby graczy, pierwsza gre pauzuje jeden z organizatorów, nastepnie osoba o najmniejszym dorobku punktowym.
Za pauze gracz otrzymuje 13 DP i odpowiednia wartosc MP. nikt nie moze pauzowac wiecej niz raz.

#2 Nie ma wymogu grania pomalowana armia, podczas turnieju odbędzie sie jednak ocena hobbystyczna pod nastepujacymi kryteriami:

OCENIAMY TYLKO ARMIĘ GŁÓWNĄ, KONTYNGENT - NIE

Jakość pomalowania oceniane jednostki bez proxów ( jeśli posiadasz proxy dostajesz maksymalnie 1p )
1 - 50 % modeli pomalowanych poprzez poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - 100% modeli pomalowanych poprzez poprawnie nałożone 3/4 kolory

Podstawki modeli i oddziałów
1 - 50 % modeli posiada modelowane podstawki
2 - 100% modeli posiada modelowane podstawki

Podstawki oddziałów
1 - 50 % oddziałów posiada modelowane traye
2 - 100% oddziałów posiada modelowane traye

Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności, PROXY
1 - ponad 50 % spójna armia, PROXY na mniej niz 25 % oddziałów
2 - spójna armia, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii,PROXY na mniej niz 25 % oddziałów
3 - spójna armia, bez PROXÓW

Machiny
1-2 machiny wojenne bez podstawek - 1p karny
3 i więcej machin wojennych bez podstawek - 2p karne

#3 EURO 2014 DRAFT na dzień 10.05.2014

KOMPOZYCJA KONTYNGENTU (700pkt)
Każdy z graczy gra armia na w kompozycji euro, z dodatkowym 700pkt kontyngentem na specjalnych zasadach.

-kontyngent 700pkt podlega zwykłym ograniczeniom procentowym, ale nie wolno używać lordów oraz bsb. nie można używać bohaterów imiennych.
-kontyngent musi posiadać co najmniej jednego bohatera który będzie pełnił role generała dla tego kontyngentu.
-kontyngent musi posiadać oddział minimum 10 modeli pieszych (infantry)
-kontyngent razem z armia zasadnicza nie może przekroczyć ograniczeń euro dotyczących magii, jednostek ograniczonych 0-1, przedmiotów magicznych itd.
-liczba leweli magicznych dla kontyngentu nie może przekroczyć 2, każdy boundspell-przedmiot liczy sią jako 1, każdy model posiadający wbudowane modlitwy i boundspelle liczy się jako 1
-kontyngent armii złych może pochodzić z dowolnej zlej armii. Armiom i kontyngentom SKV i DE nie pogarszają się zasady sojuszu, zawsze sa suspicious .
-kontyngent armii dobrej moze pochodzić z dowolnej dobrej armii.
-kontyngent armii neutralnej (OK, TK) moze pochodzić z dowolnej dobrej lub neutralnej armii.
-kontyngent nie moze dublować swoich specjali ani swoich rarów
-kontyngent rozpoczyna gre od 2 tury na 3+ caly wychodzi z dowolnej bocznej lub włsnej długiej krawędzi stołu tak jakby wracał z poscigu. cały musi zostac wystawiony w 12" od swojego generała. w 4 turze wchodzi z automatu.
-jesli kontyngent jest wystawiany z własnej długiej krawedzi stołu, piechocie(infantry) przysługuje dodatkowy darmowy ruch 8" przed innymi ruchami w tej turze (jak vanguard)
- jesli jednostka posiada własne zasady wystawiania (np scout lub ambushers) to sa to nadrzedne zasady do zasad wystawiania kontyngentu

-TK,WE,OG,BOC,BRE: jesli jest to podstawowa armia dodatkowe punkty z euro nalezą sie, jesli jednak sa kontyngentem ciagle jest to tylko 700pkt
przykłady
BOC - armia na euro ma 2700p, to jednostki w kontyngencie zbudowane z jednostek BOC mają 788P
WE - armia na euro ma 2500p, to jednostki w kontyngencie zbudowane z jednostek WE mają 730P

-armia + kontyngent nie podlega bonusowi grand army
- kontyngent w turze gdy pojawia się na stole może zostać popchnięty z czaru lub z zasady specjalnej ale nie może szarżować nawet jesli zasada specjalna/opis czaru mowi inaczej!
- kontyngenty maja swoich generalow, hierofantow itd. kontyngent bretonski nie ma dodatkowego bsb.

dodatkowe zasady kontyngentów:
- doch -kontyngent moze zawierac jednostki tylko jednego bóstwa(np mono slaanesh), max 3 bestie nurgla
zasady z tabeli reign of chaos :
* gdy DOCh jest armią główną, to mają zastosowanie do wszystkich jednostek wroga i do jednostek własnej armii,
* kiedy na polu bitwy DOCh to tylko kontyngent 700p to zasady z tabeli reign of chaos nie mają zastosowanie

- ong - max 6 trolli, magler/fanatycy - max 3
- tk -prince moze byc jednocześnie generałem i hierofanta.
-emp - max 10 modeli z asv 1+ (kazdy demigryf liczy sie jako 3)
-vc - brak krzykow, max 6 vargheist, max 6 crypt horrors
-ok- max 3 murfangi, max 4 maneaters
-he- BotWD zabroniony
-de -max 5 modeli warlocks
-woc- trolle max 6

*wszystkie sojusze bez wzgledu na armie sa zawsze niepewne ( suspicious )

#4 Uściślenia sędziowskie, które warto przeczytać
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez rudobrody79 dnia Pon 21:19, 12 Maj 2014, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Nie 18:19, 13 Kwi 2014    Temat postu:

proszę mnie zapisać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lahire12
Weteran



Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pisz

PostWysłany: Czw 17:25, 17 Kwi 2014    Temat postu:

Zglaszam się
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Sob 8:01, 19 Kwi 2014    Temat postu:

kompozycja kontyngentu dodana...czekamy tylko na ograniczenia, jeśli komukolwiek się zmienią...

serdecznie zapraszamy Exclamation Exclamation Exclamation

warszawiacy i gracze frontu potwierdzają swoje przybycie Idea Very Happy
postarajcie się i Wy o dużą frekwencje Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Sob 20:01, 19 Kwi 2014    Temat postu:

dorzuciłem zasady stosowania tabelki reign of chaos graczom DOCh-u i przykłady naliczenia punktów kontyngentu graczom BOCh-u i WE
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Śro 18:56, 23 Kwi 2014    Temat postu:

edytowałem jeszcze raz i już ostatni tabelkę reign of chaos. musiałem też usunąć bonus chadecji...byłoby ciut za mocny Wink

co do noclegu:
w hostelu pokoje są 6-8 osobowe. limit miejsc to 60. istnieje jeszcze możliwość spania na materacach wojskowych w razie zajęcia wszystkich łóżek. jak dowiem się czegoś więcej poinformuję na pewno
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Czw 17:05, 24 Kwi 2014    Temat postu:

Arrow trochę FAQ dla tych kontyngentow

Q:Czy wystawiajac kontyngent w rogu, czesc armii moze zostac wystawiona z bocznej krawedzi a czesc z dlugiej?
A:Nie, caly kontyngent musi zostac wystawiony z jednej krawedzi. Jesli dla danej jednostki nie ma miejsca, liczy sie jako zniszczona, przeciwnik otrzymuje punkty.

Q:Czy maszyna z kontyngentu moze strzelic w turze wystawienia?
A: Nie, liczy sie jak ruszona zgodnie z zasadami posilkow.

Q:Czy jednostki strzeleckie licza sie jako ruszone?
A:Tak.

Q:W jaki sposob dokladnie wystawia sie kontyngent? Kiedy wykonuje sie rzut na posilki?
A:Rzut wykonuje sie na poczatku tury, przed testami psychologii, szarzami itp. Pierwszy zostaje wystawiony general kontyngentu (wraz z oddzialem, jesli taka jest wola gracza), nastepnie kolejne jednostki nie dalej niz 12" od modelu generala. Wiekszosc modeli danej jednostki musi byc w zasiegu 12", wtedy wystawienie jest legalne.

Q:Czy zasady globalne rasy kontyngentu wplywaja na rozgrywke?
A:Nie. Takie rzeczy jak dodatkowy las dla WE, tabelka RoC dla DOC, The Blessing of the Lady BRE, nie maja zastosowania z racji posiadania kontyngentu. Zasady globalne licza sie wylacznie z armii podstawowej.

Q:Czy zasady rasowe wplywaja na sam kontyngent?
A:Tak. Kontyngent podlega wszystkim swoim zasadom, np animozji OnG, sypaniu sie VC, braku marszu TK, ward save DOC itp.

Cytat:
TK,WE,OG,BOC,BRE: jesli jest to podstawowa armia dodatkowe punkty z euro nalezą sie, jesli jednak sa kontyngentem ciagle jest to tylko 700pkt
przykłady
BOC - armia na euro ma 2700p, to jednostki w kontyngencie zbudowane z jednostek BOC mają 788P
WE - armia na euro ma 2500p, to jednostki w kontyngencie zbudowane z jednostek WE mają 730P

wyjaśnienie:
Q: Czy otrzymam dodatkowe punkty jeśli wystawię armię TK na euro, a swój kontyngent zbuduję też z TK ?
A: Tak. dokładnie 788p według dzisiejszego EURO.

Q: Czy otrzymam dodatkowe punkty dla kontyngentu WE jeśli wystawię armię TK na euro ?
A: Nie

Q: Czy otrzymam dodatkowe punkty dla kontyngentu BOCh, jeśli wystawię armię WOCh na euro ?
A: Nie

Arrow
info z Hostelu Twierdza Boyen :
Są jeszcze wolne 32 miejsca noclegowe Arrow
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Nie 7:47, 04 Maj 2014    Temat postu:

Arrow kolejne FAQ :

1. Czy jeśli zagram Empire + kontyngent empire (lub bretki czy innej dobrej armii, nie wiem czy to ma znaczenie) to czy jednostki kontyngentu mogą korzystać z Ld generała głównej armii lub rerolli z BSB z głównej armii na zasadach sojuszy z RuleBook?

A: nie, zasady sojuszy są stale, regulamin nie dopuszcza sojuszu grand alliance.

2. Czy w kontyngencie przedmioty magiczne mogą się powtarzać z armią macierzystą?
A: nie, to cześć Twojej armii na zasadach najemników.

3. Czy domki będą impasami czy normalnie gramy na zasady domków?
A: domki są impasami.

4. Czy gramy na jakiś konkretnych mapkach euro, czy tereny jak ostanio?
A: Tereny rozstawimy jak ostatnio. zbyt mało mamy niektórych terenów oraz terenów nie posiadających odpowiednie wymiary.

5. Kiedy losujemy czary dla maga w kontyngencie?
A:w tym samym momencie co dla reszty magow.

6.
rudobrody79 napisał:
Q:Czy zasady globalne rasy kontyngentu wplywaja na rozgrywke?
A:Nie. Takie rzeczy jak dodatkowy las dla WE, tabelka RoC dla DOC, The Blessing of the Lady BRE, nie maja zastosowania z racji posiadania kontyngentu. Zasady globalne licza sie wylacznie z armii podstawowej.

Co z ancestral grudge krasnali? Co z "zasadami globalnymi" typu ASF, Hatred itp. ? Dopuście najlepiej te zasady specjalne armii, bo czemu np. breta ma nie mieć blessingu a VC mają mieć marsz od generała, OG animozję, SKV strenght in ranks itd. Wszystko to zasady armijne.

A: Ancestral grudge, asf itp sa zasadami rasowymi, nie wplywaja globalnie na cala rozgrywke jak ROC, Blessing(oddanie pierwszej rundy) itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Nie 8:22, 04 Maj 2014    Temat postu:

poproszę listę zgłoszonych do pierwszego postu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Nie 9:38, 04 Maj 2014    Temat postu:

jak na razie mogę podać tylko i wyłącznie na zasadzie zadeklarowanych...
z dalszych miejscowości.... to front zagości u nas na pewno w takim składzie:
Karlee
Roger
Zulus
Akadera
co do pozostałych to zawsze musimy poczekać:

z border princes:

B.Knight ( Warszawa )
Scimitar ( Wejherowo )


nasi gracze z miscast zdecydowani:

Rob
Lahire
Lohost
Lenczek
Cichy
Bela
Kondzio
Dzielny Bizon
Rudobrody

na forum litewskim jak na razie nie wywiązała się żadna dyskusja


Ostatnio zmieniony przez rudobrody79 dnia Nie 17:39, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 7:31, 05 Maj 2014    Temat postu:

z olsztyna beda jeszcze pewnie Radek i Prezes, byc moze Filip i Łukasz

z Tczewa moga byc Rilam i Sowa.


Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pon 9:42, 05 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Pon 9:34, 05 Maj 2014    Temat postu:

z Pisza będzie jeszcze kilku chłopaków - może 5 lub 6
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 9:49, 05 Maj 2014    Temat postu:

masz ktos pozyczyc 3 orkowe rydwany, 10 goblinskiego fasta na wilkach albo goblina na ogromnym pajaku? najlepiej wszystko, ale za pojedyncze tez sie nie pogniewam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Wto 18:25, 06 Maj 2014    Temat postu:

czy ma ktoś pożyczyć działo korna na turniej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Śro 10:04, 07 Maj 2014    Temat postu:

rob napisał:
z Pisza będzie jeszcze kilku chłopaków - może 5 lub 6

poproszę ich nicki, żebym mógł zamieścić ich na liście zgłoszonych
może ludzie zobaczą,że trochę nas będzie to będą chcieli wpaść i pograć u nas... Very Happy
lohost napisał:
masz ktos pozyczyc 3 orkowe rydwany, 10 goblinskiego fasta na wilkach albo goblina na ogromnym pajaku? najlepiej wszystko, ale za pojedyncze tez sie nie pogniewam.

mam jazdę wilczą i na pająkach. musiałbyś ewentualnie zabrać ze sobą podstawkę 50x50 żeby tego jeźdźca na zwykłym pająku posadzić też na niej... Idea

rozumiem, że lista zgłoszonych wyglądać bedzie następująco :
1. Karlee
2. Roger
3. Zulus
4. Akadera
5. B.Knight
6. Scimitar
7. Rob
8. Lahire
9. Lohost
10. Lenczek
11. Cichy
12. Bela
13. Kondzio
14. Dzielny Bizon
15. Rudobrody
16. Ted
17. Siena
18. Madmax
19. Kryc
20. Radek
21. Filip
22. Łukasz
23. Rilam
24. Sowa
25. Chemol
26. Szczur

Smile jak możecie to potwierdźcie zgłoszenie pozostałych graczy Smile
czy wrzucać ich już na listę na border princes Question nie chciąłbym, żeby ktoś poczuł się urażony Wink

zachęcam wszystkich do wspólnej zabawy, postaramy się przygotować coś więcej nie tylko dla graczy....ale również dla Waszych piękniejszych połówek. mamy na myśli grilla w bardzo dobrej atmosferze, który przygotują sympatycy klubu Idea Smile


Ostatnio zmieniony przez rudobrody79 dnia Wto 22:02, 13 Maj 2014, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin