|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rudobrody79
Czempion
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: GIŻYCKO
|
Wysłany: Śro 19:18, 13 Lis 2013 Temat postu: "JESIENNE NATARCIE" 23.11.2013 2400p euro 2014 dra |
|
|
Chciałbym serdecznie zaprosić na organizowany przez MKGB PÓŁNOCNE RUBIEŻE
turniej warhammer fantasy battle
"JESIENNE NATARCIE"
Miejsce: Klub Garnizonowyw Giżycku, ul. Mazurska 4
[link widoczny dla zalogowanych] ... 04337.html
Termin: 23.11.2013
Format: 2400 - EURO 2014 DRAFT 1
Bitwy: 3x battleline
Wjazd: 10 zł
Cattering: postaramy się o smaczny poczęstunek jak zwykle
Nagrody: będą
sędzia: będzie
Stoły:72x48, tereny po obrysie
Zgłoszenia : zgłoszenie zawierające imię, nazwisko, ligowe ID oraz rozpiskę w formacie html (TYLKO !)
proszę przesyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych]
Za nie przesłanie poprawnej rozpiski w terminie do 19.11.2013 do g.23.59 – 5p karnych
ROZKŁAD JAZDY:
8.00-8.45 zapisy
8.45-11.45 - 1 bitwa battleline
12.00-15.00 - 2 bitwa battleline
15.00-18.00 - 3 bitwa battleline
18.15 - ogloszenie wynikow i sprzatanie
V. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.
REGULAMIN:
Gramy na jawne rozpiski, kazdy gracz przed bitwa musi udostepnic rozpiske do wgladu przeciwnikowi.
- Sędzia ma zawsze rację
- Proxy w granicach przyzwoitości, każdy prox musi być wielkości odpowiadającej figurce którą zastępuję
- turniej zaliczany jest do Rankingu Ligi Ogólnopolskiej
- gramy oczywiście na 8 ED , oraz wszystkie aktualne podręczniki armijne
- Gramy na najnowsze uscislenia sedziowskie, erraty i faq.
PUNKTACJA
- Generał oraz BSB 100 pkt
- Za inne sztandary 25 pkt
- Za zabicie czempionem bohatera w pojedynku 50 pkt
Pozostałe zasady:
#1 W przypadku nieparzystej liczby graczy, pierwsza gre pauzuje organizator, nastepnie osoba o najmniejszym dorobku punktowym.
Za pauze gracz otrzymuje 15 DP i odpowiednia wartosc MP. nikt nie moze pauzowac wiecej niz raz.
#2 Nie ma wymogu grania pomalowana armia, podczas turnieju odbędzie sie jednak ocena hobbystyczna pod nastepujacymi kryteriami:
Jakość pomalowania oceniane jednostki bez proxów ( jeśli posiadasz proxy dostajesz maksymalnie 1p )
1 - 50 % modeli pomalowanych poprzez poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - 100% modeli pomalowanych poprzez poprawnie nałożone 3/4 kolory
Podstawki modeli i oddziałów
1 - 50 % modeli posiada modelowane podstawki
2 - 100% modeli posiada modelowane podstawki
Podstawki oddziałów
1 - 50 % oddziałów posiada modelowane traye
2 - 100% oddziałów posiada modelowane traye
Spójność armii
0 - zbieranina modeli z różnych armii, brak spójności, PROXY
1 - ponad 50 % spójna armia, PROXY na mniej niz 25 % oddziałów
2 - spójna armia, choć są pojedyncze modele odstające stylem od reszty armii,PROXY na mniej niz 25 % oddziałów
3 - spójna armia, bez PROXÓW
Przygotowanie do gry
0 - brak więcej niż jednego z następujących przyborów:
kości ( min. 10 szt.)/miarki/podręcznik armijny ( ksero ) /wzorniki używane przez armię/rozpiska
1 - brak jednego z wyżej wymienionych elementów
2 - pełne przygotowanie do gry
#3 Punktowanie:
0-150 pkt. różnicy - 10-10
151-300 - 11-9
301-450 - 12-8
451-600 - 13-7
601-750 - 14-6
751-900 – 15-5
901-1050 – 16-4
1051-1200- 17-3
1201-1350- 18-2
1351-1500-19-1
1500+ - 20/0
#4 EURO 2014 DRAFT 1
1. Rules changes:
Characters will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th. Normal requirements for lookout sir apply.
All BSBs can take all the equipment, their unit type has access to as if they weren't BSBs. Wood elf BSB can take kindreds and do not lose their longbow.
2. Army building restrictions
General Restrictions:
All the Army building restrictions are applied during the creation of the roster - limits may be ignored during the game (for example - by joining characters to the unit to increase its point costs, creating new units, or resurrecting fallen warriors)
The armies allowed are those from any of the currently published GW Army books and Chaos Dwarves' The Legion of Azgorh from Tamurkhan: The Throne of Chaos. Any other Forge World based army lists or units may not be used on the event.
Special or Named Characters are not allowed
Folding Fortress is not allowed
Units cannot be more than 60 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction does not apply to characters.
Magic Restrictions:
An army may use up to maximum 12 power dice during each magic phase
A player can never use more than 5 power dice to cast a spell, no matter the source. For the Lore of Death and Shadow, this is lowered to 4 power dice.
Apart from Winds of Magic, an army may only generate 2 Power or Dispel Dice per magic phase. After an army generates the limit all the other extra dice are discarded and lost. This includes channeled dice.
Race specific army composition:
All army sizes are 2400 pt, except when specifically stated in brackets.
- Bretonnia
Crown of Command/Dispel Scroll/Silver Mirror, max 2
- Beastmen (2700)
Maximum unit point cost is increased to 550
Points achieved against Beastmen (excluding bonus for Underdog Challenge, Banners, BSB and General) are decreased by 10%
Monsters cost 100 points less each one
- Chaos Dwarfs
K'daai Destroyer/War Machines/Hellcannon/Chalice of Darkness/Sorceror-Prophet with Lore of Death, max 4
Chalice of Darkness(counts as 2)/Death magic present in the army/Dispel Scroll, max 2
Hellcannon, max 1
- Dark Elves
Repeater Crossbow/Reaper Bolt Thrower (counts as 6), max 50
Dark Rider units, max 3
Units/Characters with Fast Cavalry Special rule, max 5
Black dragon/Dark Pegasus, max 3
Up to 10 Doomfire Warlock models/Supreme Sorceress with Lore of Death, max 1
- Daemons of Chaos
Beast of Nurgle, max 8 models in total and 4 models per unit
Beasts of Nurgle present in the army/Skullcannon (max 1)/Nurgle BSB, max 2
Great Unclean One with Lore of Death can't have Level 3 or 4
- Dwarfs
Can generate up to 4 Dispel Dice per phase instead of 2
Quarrelers/Thunderers, max 45 models
Anvil/Grudge Thrower/Cannon/Organ Gun/2nd Bolt Thrower, max 4
Anvil/Spelleater Rune/Spellbreaking Rune/Master Rune of Balance, max 2
- Empire
Models with strength 4 shooting weapons, max 45
Steam Tank/Crown of Command, max 1
Each 3 (or fraction) Demigryph models after the first 2/Hellblaster Volleygun/Great Cannon/Seam Tank (counts as 2)/3rd Light Wizard, max 5
- High Elves
Book of Hoeth/Banner of the World Dragon/Archmage with Lore of Death/2nd Frostheart Phoenix, max 1
Star Dragon/2nd Frostheart Phoenix, max 1
Models armed with shooting weapons (Eagle Claw Bolt Throwers count as 6 each), max 70
Ellyrian Reaver units/1st Eagle unit/Eagle Claw Bolt Thrower, max 6
- Lizardmen
Scar-Veteran Saurus on Cold One/Each 3 (or fraction) Salamander models, max 3
Becalming Cogitation/Dispel Scroll/Channeling Staff and Harmonic Convergence on the same model/Slann with Lore of Death (not including Wandering Deliberations), max 2
Skink Skirmisher units/Terradon Rider units, max 5
- Ogre Kingdoms
Gnoblar units, max 3
Crown of Command/Ironblaster/Each 8 (or fraction) Mournfang Models, max 2
Crown of Command/Runemaw/4 or more characters in the army, max 2
Hellheart/Dispel Scroll, max 1
- Orcs and Goblins (2500)
Each 2 (or fraction) Fanatics/Each 2 (or fraction) Spear Chukka/Mangler Squig/Rock Lobba, max 7
- Skaven
Rat Swarm units, Giant Rat units, Warlock Engineers, max 3 each
Skavenslaves, max 3 units and 120 models
Warp-Lightning Cannon/Hellpit Abomination (max 1)/Screaming Bell, max 2
Up to 2 units of Gutter Runners/Storm banner/2nd Doomwheel, max 2
Doom Rocket/Brass Orb/Power Scroll, max 1
- Tomb Kings (2600)
Points achieved against Tomb Kings (excluding bonus for Underdog Challenge, Banners, BSB and General) are decreased by 10%
Models with bow, max 80
Neferra's Scrolls of Mighty Incantations can't be taken by a High Liche Priest with Lore of Death
- Vampire Counts
Zombie units, max 3
Spirit host units/Hexwraith units (max 2)/Ethereal characters (max 2)/Cairn Wraith units, max 3
Fellbat unit after the first (counts as 2)/Direwolf unit, max 4
Red Fury on Lord Choice/Death Magic present in the army/More than 8 Crypt Horror models/More than 10 Hexwraith models/More than 120 Zombie models, max 2
Quickblood on Vampire Lord/Master Necromancer/Terrorgheist (max 1)/2nd Tomb Banshee, max 2
- Warriors of Chaos
Chaos chariots, max 3
Daemon prince/crown of command/BSB on daemonic mount/skullcrusher unit/chimera after the 1st, max 3
Hellcannon/lore of death in the army/lore of tzeentch in the army, max 2
Max 1 on the same model: Third eye of Tzeentch/talisman of preservation/armour of destiny
Max 2 on the same daemonprince: chaos armour/wizard level(s)/daemon of nurgle/flying
- Wood Elves (2600)
Glade Guard models (excluding scouts), max 70
Points achieved against Wood Elves (excluding bonus for Underdog Challenge, Banners, BSB and General) are decreased by 10%
All elves in the army have ASF (Wild Riders are considered Elves. This does not affect any Elven mount or steed)
Casters may choose spells from any of the 8 Common Lores
Forest Spirit's Ward Save is not negated by Magical Attacks
#5 Uściślenia sędziowskie, które warto przeczytać przed turniejem
[link widoczny dla zalogowanych]
ostatnia aktualizacja: 19.10.2013
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Czw 11:39, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
proszę zapisać - emp
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur
Gwardzista
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:42, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Jak ktoś z Olsztyna będzie jechał to ja chętnie się podczepię, bo samemu mi się nie chce :F
|
|
Powrót do góry |
|
|
lahire12
Weteran
Dołączył: 02 Kwi 2013
Posty: 245
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Czw 16:44, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Ogry też się zgłaszają.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudobrody79
Czempion
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: GIŻYCKO
|
Wysłany: Czw 17:58, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
zgłoszeni:
1. Rob emp
2. Lohost doch
3. Szczurza Jucha vc
4. Lahire tk
5. Oskar woch
6. Konrad tk
7. Chemol ok
8. Fario we
9. Siena emp
10. Ted o & g
11. Kryc tk
12. Radek
13. Mirek ok
0.Rudobrody boch
Ostatnio zmieniony przez rudobrody79 dnia Wto 20:52, 19 Lis 2013, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siena
Weteran
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Czw 18:54, 14 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Pisz i mnie - emp
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Pią 13:34, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
lohost = challenge
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 15:06, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
odmawiam, jestem na tyle wysoko w rankingu ze musisz sobie zasluzyc i zrobic przynajmniej tyle co ja w pierwszej
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Pią 15:52, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
obiecałeś
|
|
Powrót do góry |
|
|
crovaxus
Żółtodziób
Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: "Rogary Szczur" Starogard Gdański
|
Wysłany: Pią 20:43, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
akurat jak jest IMP w 3-city..... ja nie dam rady tym razem, dopiero w grudniu do was wpadne jak cos bedzie oczywista
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 20:50, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
nie pamietam.
Cytat: |
akurat jak jest IMP w 3-city..... ja nie dam rady tym razem, dopiero w grudniu do was wpadne jak cos bedzie oczywista Smile |
wiem, mialem ochote w konu sie wybrac na imp, ale jak zobaczylem format...coz, nastepnym razem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Pią 23:10, 15 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
lohost napisał: |
nie pamietam.
|
ja pamiętam, ale rozumiem ... ranking
pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 11:08, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
oj, na zartach sie nie znasz.
skoro mowisz ze obiecalem, to zagramy. serio nie pamietam tego...that's all.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Sob 12:41, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
lohost napisał: |
oj, na zartach sie nie znasz.
|
znam się ...
ps. od nas prawdopodobnie jeszcze dwóch chłopaków będzie
ted i kryc
Ostatnio zmieniony przez rob dnia Sob 12:43, 16 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudobrody79
Czempion
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: GIŻYCKO
|
Wysłany: Sob 16:23, 16 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
super by było jakby wszyscy aktualni gracze z Pisza przybyli
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|