|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 11:26, 22 Sie 2011 Temat postu: Kampania 2011/2012 -ciągle mozna dolaczyc! |
|
|
witam, zbieram pomysly oraz deklaracje ewentualnych graczy do ligi/kampanii.
chetnie wezme pod uwage kazdy pomysl, osobiscie myslalem nad uskutecznieniem "mighty empires" czyli planszy hexowej z dosyc ciekawymi zasadami. postaralbym sie opisac to lub znalezc spolszczenie zasad juz wkrotce, jedynym problemem byloby umieszczenie takiej planszy w internecie, musze najpierw pomyslec jak to zrobic.
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Pią 10:59, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rilam
Weteran
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tczewo
|
Wysłany: Pon 14:18, 22 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Na Ligę bym się pisał. Jak chcesz mogę Ci podesłać zasady do kampanii, które napisałem z dwoma mapami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 10:17, 24 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dzieki Adamie, natomiast jesli chodzi o czesc fabularna to jestem w tym slaby, wiec raczej nie uda sie taka zwykla kampania, preferuje gry strategiczno ekonomiczne.
Zarys kampanii wyglada wiec tak, mapa podzielona na prowincje, celem kampanii jest zdobycie 10 prowincji lub ich rownowartosci w prowincjach i miastach.
Faza gry podzielona jest na 5 odrebnych czesci.
1.Quest (zadania)
2.Income (zbiory)
3.Chalange (wyzwania)
4.Cobat (walka)
5.Building (budowanie)
1.Kazdy z graczy na poczatku tury dostaje jakis bonus lub zadanie wg ktorego moze on rozgrywac bitwy lub ulepszac swoje krolestwo np. przeciwnik wystawia sie jako pierwszy, pierwsze budowanie w turze kosztuje 1 punkt krolestwa mniej itp.
2.Z wlosci danego krolestwa sciagane sa podatki, kopalnie daja surowce, ogolnie produkje sie w tej rundzie kase na wpomagajace regimenty oraz na ulepszenia bohaterow.
3.Przeciwnicy rzucja wyzwania, w ciemno, po kluczu rozstrzyga sie kto z kim gra.
4.Odbywaja sie walki. najczesciej blood and glory/ kilka scenariuszy.
5. w zaleznosci od wyniku walki przyznawane sa punkty krolestwa, dzieki tym punktom mozna podbijac kolejne prowince i/lub budowac kopalnie i miasta/forty, organizowac napady po lupy. Czesc prowincji bedzie miala jakies znaczenie w losowej rozgrywce, tablke juz mam przygotowana.
wygrywa ten kto uzbiera rownowartosc 10-12 prowincji(do ustalenia).
Zaleta jest system rozwojowy, zarowno w bohaterach jak i w samej armii poprzez mozliwosc budowania rozmaitych rozpisek, tylko czesc oddzialow bedzie stala w rozpisce oraz glowny/glowni bohaterowie(ktorzy beda sie rozwijac w miare gry). Sam zestaw zasad jest banalny.
Wada tego systemu to mozliwosc multikombatow, o tyle o ile jest mozliwosc rozgrywania bitew 2x1 to juz przy 3x1 moze byc problem zwlaszcza z dostepnoscia w czasie wszystkich potrzebnych osob. Z drugiej strony zawsze tak bylo wiec nie ma co plakac.
Format mozemy wybrac dowolny.
Co wy na to? Kto chetny?
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 10:47, 25 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Mapa powstaje w ustaleniu o liczbe graczy, za kazdego z graczy do mapy dodawane jest kolejne 7 hexow(prowincji). Kazdy z graczy zaczyna z jedna prowincja oraz fortem.
1.Quest(losuje mod)
Losowo wybrane dla kazdego z graczy na poczatku tury, okresla misje lub inne atrybuty. Kazdy z graczy zaczynajac od tego kto ma najmniej punktow prowincji dostaje jedno z nastepujacych zadan wybrane droga losowania:
1.Fools gold. Wybierz gracza, wybrany gracz nie otrzymuje zlota w fazie Income (zbiory)
2.Building Boom. Mozesz postawic znacznik fortu lub kopalni w swojej prowincji ktora nie ma zadnego innego budynku.
3.Disaster. Wybierz gracza, Wybrany gracz rzuca za kazdy budynek przy wyniku 1 na kosci k6, budynek ulega zniszczeniu(losuje mod).
4.All or nothing. Dostajesz 2 dodatkowe punkty krolestwa na koniec tej rundy pod warunkiem ze wygrasz wszystkie swoje bitwy. Jesli osiagniesz remis lub porazke nie dostaniesz zadnych punktow.
5.Scouts. W kazdej bitwie, twoi przeciwnicy wystawiaja swoje wojska w calosci jako pierwsi(nie dotyczy skautow) oraz z automatu wygrywasz rzut na zaczynanie.
6.Diplomacy. Wybierz gracza, wybrany gracz nie moze rzucic Ci wyzwania w tej rundzie.
7.Land grab. Pierwsza prowincja zakupiona za punkty krolestwa kosztuje 1 mniej.
8.Elite Army. W tej rundzie mozesz wystawic tyle jednostek special i rare ile chcesz. (min 25%core, max 25% heroes, max 25% lords, max 75% core i rare)
2. Income(losuje mod)
Kazdy budynek generuje w tej fazie przychod. Za uzyskane srodki mozna wykupowac najemnikow oraz rozwijac bohaterow(opisane pozniej).
Jednostki najemnikow kosztuja 1pkt za 1szt zlota. Dokupione jednostki nalezy zadeklarowac zaraz po losowaniu przychodow.
Miasta i forty generuja 1k6x10sztuk zlota
Kopalnia w prowincji z rzeka 2k6x10szt zlota
Kopalnia w prowincji z gorami 3k6x10szt zlota
Wszystkie losowania wykonuje mod oraz prowadzi zapisy jawne kto ile ma.
Wyczerpanie kopalni: jesli na rzucie na kopalnie wypadnie dublet, oznacza to ze kopalnia "miala wypadek" i zostaje usunieta z pola gry, mozna ja odbudowac w fazie budowania na koncu rundy, jednak wygeneruje w nastepnej rundzie o 1k6x10 mniej sztuk zlota.
Zloto i jego zastosowanie:
Najemnicy-razem z runda wyzwan gracz moze zadeklarowac ilosc zlota ktora przeznaczy na dodatkowe oddzialy najemnikow, wg przelicznika 1pkt=1sztuka zlota. Oddzialy najemnikow sa ograniczone do jednostek wlasnych core/podstawowych. Oddzial najemnikow zostaje wynajety na jedna runde, pozniej opuszcza swojego dotychczasowego pracodawce. Oddzial zakupiony nie podlega modyfikacjom, co oznacza ze w kazdej walce bedzie taki sam i nalezy go zadeklarowac razem z wyzwaniem(ponizej). Punkty wydane na najemnikow sa oddzialami "ponad limit" co zonacza ze nie wplywaja na procentowy udzial jednostek core/special/rare ani na bohaterow.
Ulepszanie bohaterow-za kazde 50 sztuk zlota mozna bohaterowi podniesc jedna statystyke (az do poziomu lorda pasujacego danemu profilowi bohatera, np HE Noble-Prince, VC Vampire-Vampire Lord) nastepnie za 100 sztuk zlota dokupic kolejny poziom magiczny lub kilka poziomow( o ile ma podniesione statystyki) rownoczesnie wykupujac specjalne zdolnosci i/lub magiczny ekwipunek i sztandary. Rozwojowi podlegaja jedynie bohaterowie wystawieni jako imienni i zadeklarowani w rozpisce jako lordowie. Zwykli bohaterowie nie podlegaja rozwojowi. Indywidualna sciezke rozwoju podaje mod dla takich bohaterow jak np. wieksze demony, slaan czy inne.
Magiczna ingerencja: kazdy gracz za jedyne 100 sztuk zlota moze probowac kupic wsparcie magicznych mocy i bostw rzadzacych kraina, moze zrobic to tylko raz w kazdej turze, a jak to z magia bywa, moze byc zarowno pomocna jak i wcale, efekt losuje mod z ponizszej tabeli za pomoca 2k6, oto mozliwe wyniki:
2-w pierwszej turze kazdej walki z tym graczem wszystkie jednostki sa traktowane jakby byly w dangerous terrain.
3-gracz ma przerzut jednej kosci w kazdej swojej grze(raz na gre) w tej rundzie.
4-5-gracz wybiera w jednej dowolnej turze oddzial przeciwnika ktory do konca tej tury traktowany jest jak w dangerous terrain)
6-gracz wybiera wrogi oddzial na poczatku gry ktory otrzymuje 3k6 S2 hitow.
7-na poczatku kazdej gry gracze rzucaja koscmi, ten ktory wygra wskazuje oddzial przeciwnika ktory otrzymuje 2k6 S5 hitow.
8-na poczatku kazdej gry gracze rzucaja koscmi, ten ktory wygra wskazuje wrogi oddzial ktory otrzymuje 1k6 S6 hitow
9-gracz odkrywa stary tunej ktorym wysyla przed bitwa wlasne posilki, podczas bitwy moze dostawic dodatkowy oddzial wart 150pkt (core) z zasad posilkow z RB.
10-gracz wybiera wrogi oddzial bestii, piechoty/piechoty potworow lub kawalerii/kawalerii potworow na poczatku kazdej bitwy, kazdy model musi zdac test inicjatywy albo ginie bez zadnych ochron(dozwolony look out sir)
11- gracz wybiera wrogi oddzial na poczatku kazdej bitwy, oddzial musi zdac test terroru albo ucieka(w przypadku jednostek ktore nie uciekaja jednostka nie moze robic nic wlacznie z bohaterami podczas pierwszej rundy)
12-gracz moze dodac k3 kosci mocy lub rozproszenia podczas jednej wybranej fazy magii(raz na gre i wchodzi ponad limit EURO)
3. Wyzwania
Kazdy z graczy rzuca wyzwanie innemu graczowi, poprzez przeslanie dyspozycji razem z deklaracja rozwiniec bohaterow lub kupna najemnikow. W przypadku gdy jeden z graczy otrzymuje wiecej niz jedno wyzwanie nastepuje bitwa wielostronna(opisana ponizej).
Poniewaz walki nie odbywaja sie na konkretnych obszarach czy prowincjach, uznaje sie ze gracze sami decyduja o uzywanych terenach.
Gracze moga byc zarowno strona atakujaca jak i broniaca, w kazdej rundzie rozgrywaja przynajmniej jedna bitwe ale nie wiecej niz 2 bitwy. Gdy gracz wybiera przeciwnika - jest atakujacym, gdy zostal wybranym- jest broniacym.
Paringi:
prosty: ja Ciebie, a Ty mnie - kiedy gracze zadeklaruja siebie wzajemnie i zaden inny gracz nie zadeklaruje zadnego z danej pary, odbywa sie prosty paring 1vs1 i jest to jedna bitwa.
prosty mnogi: raz,dwa,trzy-gracz 1 wybral gracza 2, 2 wybral 3 , 3 wybral 1, odbywaja sie 3 osobne gry po 2 dla kazdego z uczestnikow.
zlozony singiel: dwoch na jednego, gdy 2 graczy deklaruje tego samego gracza a ten gracz zadeklaruje jednego z nich. Odbywa sie jedna gra z 2 atakujacymi lub 2 osobne gry (decyduje obronca pod pewnymi obostrzeniami) z kazdym z przeciwnikow.
zlozony multi: podobnie jak poprzednio, z tym ze gracz broniacy zadeklarowal wyzwanie komus poza atakujacymi go. Obronca nie ma wyboru i musi rozegrac gre z 2(lub wiecej) napastnikami po czym rozegra w roli napastnika kolejna gre z zadeklarowana wczesniej przez siebie osoba.
Multi gry: format ulega podzialowi pomiedzy uczestnikow, strona atakujaca ma przewage 600pkt rowniez podzielone pomiedzy atakujacych po rowno (punkty lord wliczaja sie wtedy w punkty hero jesli zostanie przekroczony limit 25%, pozostale limity musza byc zachowane).Atakujacy w sumie z punktami dodatkowymi i/lub wykupionymi najemnikami nie moga przekraczac wojsk obroncy o wiecej niz 1000pkt. Obronca ustawia tereny oraz wybiera strone, pierwszy wystawia swoja armie, jeden wybrany oddzial moze wejsc z zasad wsparcia z dowolnej bocznej lub wlasnej krawedzi stolu.
Wynik obroncy w multikombacie jest zawsze powiekszany o 1 punkt krolestwa. Wynik atakujacych jest zawsze o 1punkt krolestwa mniejszy niz wynika to z wyniku starcia(np wynik pozwala na 4 pkt krolestwa w walce pojedynczej, wiec obaj atakujacy dostaja po 3 punkty za multikombat).
4.Bitwy
Format:2700
Ograniczenia Euro! Progi co 230pkt.
System bitwy: Blood and Glory
Gracz wysyla rozpiske przed rozpoczeciem kampanii do prowadzacego celem jej sprawdzenia i ewentualnego ustalenia sciezki rozwoju bohatera. Pierwsza rozpiska stanowi wylacznie szkielet armii pod wzgledem bohaterow ktorzy beda mogli sie rozwijac oraz oddzialow kluczowych. Oddzialem kluczowym jest jeden zadeklarowany przez gracza oddzial z jednostek specjalnych oraz jeden z jednostek rzadkich (rozpiska musi takie posiadac). Strata oddzialu kluczowego lub bohatera moze miec przykre skutki. Kazda modyfikacja rozpiski musi zawierac bohaterow "imiennych"(ewolucyjnych) oraz wszystkie oddzialy kluczowe- sa to jednostki obligatoryjne, natomiast reszta armii moze sie zmieniac wedle uznania gracza. Domena magii wybrana na "imiennych" bohaterach zostaje bez zmian przez cala kampanie, natomiast na pozostalych bohaterach moze byc dowolnie zmieniana ale nie w trakcie jednej rundy kampanii.
Lordowie w pierwszej rozpisce okreslaja ostateczny poziom rozwoju danego bohatera "imiennego", w pierwszej rundzie rozgrywki zostaje on "cofniety" do poziomu bohatera z ograniczonym ekwipunkiem i umiejetnosciami, ktore bedzie mozna rozwijac w miare rozgrywki.
Kolejnosc ulepszen to: statystyki=>magiczne przedmioty+umiejetnosci(np bloodline ponad limit hero)+lewele magiczne (4lv magiczny mozna osiagnac jako ostatnie ulepszenie)
Wszytkie potyczki poza obszarami specjalnymi lub zdarzeniami globalnymi ktore moga wplywac na gre, odbywaja sie na zasadach blood and glory na nastepujacych zasadach punktowych:
Wygrana w I rundzie 20-0
Wygrana w II rundzie 20-0
Wygrana w III rundzie 18-2
Wygrana w IV rundzie 16-4
Wygrana w V rundzie 14-6
Wygrana w VI rundzie 12-8
Jesli bitwa nie rozstrzygnie sie poprzez scenariusz, punkty ustalane sa wg zwyklego liczenia punktow.
Wyniki Bitew:
Przegrana: 0-7 punktow === 1 punkt krolestwa
Remis: 8-12 punktow === 2 punkty krolestwa
Male zwyciestwo: 13-15 punktow === 3 punkty krolestwa
Srednie zwyciestwo: 16-18 punktow === 4 punkty krolestwa
Duze zwyciestwo: 19-20 punktow === 5 punktow krolestwa
Gracze ktorzy nie odbeda swojej bitwy w wyznaczonym terminie otrzymuja automatycznie przegrana.
Gracze ktorzy garaja wiecej niz jedna bitwe otrzymuje srednia wynikow z gier zaokraglona w dol, np ugrywajac remis i male zwyciestwo (2+3) otrzyma 2 pkt krolestwa. Gracz broniacy w multikombacie otrzymuje do wyniku +1 punkt krolestwa.
Automatycznie po rozbiciu lub zabiciu oddzialu kluczowego i/lub bohatera, losowany jest efekt:
1-oddzial/bohater zabity - sciezka rozwoju od poczatku/odbudowa oddzialu/ow i/lub kupno nowego bohatera kosztuja jeden punkt krolestwa.
2-5-powazne rany- bohater i/lub oddzial spozniaja sie na bitwe i wchodza na zasadzie posilkow z RB, dodatkowo bohater traci ostatnie rozwiniecie.
6-nic sie nie stalo, nic poza godnoscia wojownikow oraz ekwipunkiem nie dosnalo uszczerbku, bohater traci ostatnie rozwiniecie.
5.Budowa
Punkty krolestwa zdobyte podczas danej rundy mozna wydac rozbudowujac swoje krolestwo lub podejmujac akcje. Niewykorzystane punkty krolestwa przepadaja na koniec rundy.
1pkt- odbudowa oddzialu/ow kluczowego/zakup "imiennego" bohatera
1pkt-rajd- dodatkowe 2k6x10 sztuk zlota
2pkt-zajecie- kupno dodatkowego hexa/prowincji (w styku z wlasnym)
3pkt-podbicie- kupno dodatkowego hexa/prowincji nalezacego wczesniej do innego gracza (w styku z wlasnym oraz wygrana walka z tym graczem)
1pkt-budowa-kopalnia(rzeka lub gory) lub fort(nie na bagnach) lub miasto(ewolucja fortu-nie w gorach) na wlasnej prowincji
+1pkt kosztuje podbicie prowincji na ktorej jest fort lub miasto przeciwnika
+1pkt kosztuje podbicie/zajecie prowincji z gorami
*Miasto liczy sie jako dodatkowa prowincja na potrzeby wygranej.
Gre wygrwa ten z graczy ktory jako pierwszy zdobedzie 10 prowincji lub ich rownowartosc za pomoca miast.
Nagroda za wygranie tej kamapnii jest puchar przechodni oraz tytul TUTOR GALXIUS OKF Miscast.
Kilka kwestii technicznych:
Kazd runda trwa 2 tygodnie(chyba ze swieta itp), nie mniej i nie wiecej niz 2 tygodnie. Po tym terminie nierozgrane bitwy lub nie oddane wyniki, skutkuja przyznaniem porazek kazdemu z graczy uczestniczacemu w danej rozgrywce(1pkt krolestwa). Nie wierze ze w ciagu tego czasu nie uda sie komus zagrac bitewki w tygodniu, chocby na podlodze jak za dawnych czasow. Zawsze mozna mnie poprosic o udostepnienie stolu w trakcie tygodnia. Uplynni to cala rozgrywke, a poniewaz nawet za przegrana przyznawany jest punkt krolestwa to moim zdaniem jest to calkiem fair play wobec pozostalych graczy. W uzasadnionych warunkach, wyjatkowych, po przedstawieniu argumentow wszystkich uczestniczacych w danej rozgrywce lub gdy np jeden z graczy odwlekal specjalnie rozgrywke aby nie doprowadzic do jej rozegrania, mozliwe sa inne podzialy punktow-bedzie to rzadkosc.
Na planszy beda znajdowac sie obszary krytyczne, ale dopiero po zajeciu danego obszaru bedzieopiszdarzenia. Wyjatkami sa budowle niezalezne na planszy, ktore zostana opisane w momencie startu kampanii, w tym sposob ich zdobycia oraz pozniejsze ewentualne zmiany wlascicieli.
Plansza jest na ukonczeniu
Ostatnio zmieniony przez damroth dnia Śro 8:09, 07 Wrz 2011, w całości zmieniany 8 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snipa
Lord Administrator
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 11:40, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja oczywiście piszę się na taką zabawę. Z tego co wiem to Norb prawdopodobnie też.
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 20:09, 29 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
co sie napisalem tego regulaminu to poezja...musze teraz jakos zrobic te mape i mozemy jechac z tym koksem
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudobrody79
Czempion
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: GIŻYCKO
|
Wysłany: Pią 14:07, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
szkoda, ze kawałek drogi jest do Olsztyna
z chęcią bym pograł
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 15:33, 07 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
witam, ukonczylem mape, wobec czego mozna zaczynac, regulamin jest prawie kompletny, uzupelnilem punkty na jakie bedziemy grali, wyszlo mi 2700. mapa pojawi sie jak tylko zawisnie kampania na subforum, jest przygotowana domyslnie na 5-6 graczy.
Zgloszenia zawierajace Imie i nazwisko, nr telefonu kom(obowiazkowo), oraz rozpiske nalezy przesylac do 17.09.2011 na [link widoczny dla zalogowanych]
Rozpiski, przypominam, kazda rozpiska musi miec przynajmniej jednego lorda, lord musi miec odpowiednie imie, nazwe czy cos.
Rozpiska musi sie zgadzac z ograniczeniami euro. kompozycja armii wg podrecznika.
W rozpisce musza zostac zaznaczone oddzialy kluczowe, a automatu oddzialem kluczowym staje sie lord lub lordowie, oraz jeden wybrany oddzial special oraz jeden wybrany oddzial rare, rozpiska musi takie posiadac! Oddzialy te ni beda mogly byc zmieniane w trakcie trwania gry, reszta rozpiski wlacznie z pozostalymi bohaterami bedzie mogla byc modyfikowana. Do wykorzystania bedzie 2700pkt wiec po cofnieciu lordow do poziomow hero, niewykorzystane punkty bedzie mozna przeznaczyc na oddzialy, bohaterowie imienni zawsze zabieraja punkty lordow, niezaleznie na jakim stadium rozwoju sa.
W przypadku pytan, sluze pomoca. Bedzie mozliwosc dolaczenia do gry pozniej, jednak przynajmniej 4 graczy potzrebnych jest aby gra ruszyla.
Zapraszam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Filip
Zwiadowca
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Poznan
|
Wysłany: Wto 0:08, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
to wystawiamy 2700pts razem z lordem czy samymi herosami? bo niezrozumialem czesci o cofaniu lordow do herosow
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 9:01, 13 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
budujesz rozpiske normalnie z lordami, pozniej wysylana jest ona do mnie, ja robie reszte. publikuje docelowy profil lorda oraz aktualny stan rozwoju bohatera, do momentu gdy nie masz jeszcze lorda w pelnym zestawie, niewykorzystane z niego punkty normalnie wchodza w pule do wykorzystania na inne oddzialy.
Filip, ja mam nadzieje ze Ty wezmiesz to na powaznie, bo jak Cie znam to Twoja systematycznosc...coz. Nie chcialbym wstawiac za duzo jedynek za nierozegrane bitwy, bo zepsuje to zabawe wszystkim.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Filip
Zwiadowca
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Poznan
|
Wysłany: Pią 23:17, 16 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
postaram sie dac rade
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 20:25, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
kampania wystaruje gdy dolaczy choc jeszcze jeden gracz, narazie zgloszeni do ligi z rozpiskami sa Snajper, Kajetan(poprawki) oraz Lohost.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Filip
Zwiadowca
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Poznan
|
Wysłany: Nie 22:10, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
zaraz sie zglosze...tylko jak jest z tym euro na 2700 ? tak samo jak na 2400? bo na 2400 jest ograniczenie na max.35 kusz...
|
|
Powrót do góry |
|
|
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 7:50, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
zakladam ze chodzi Ci o DE, tak limit kusz tej utrzymany do 35 modeli, niezaleznie od tego kto uzywa, kusznicy, shade, bohater czy rydwan.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|