Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:14, 17 Paź 2016 Temat postu: Młotkowy Helloween - 1500p. |
|
|
Mam zaszczyt zaprosić na turniej "Młotkowy Helloween"
Miejsce: Sklep Crazy Dwarf (Olsztyn, ul. Kołobrzeska 30, dawna księgarnia językowa)
Limit miejsc - 20
Termin: 29.10.2016 r.
Format: 1500pkt
Bitwy: 3
Wjazd: 10 PLN wpisowe + 5 PLN do świni (w sumie 15 PLNów)
Cattering: Pod sklepem jest spożywczak, a po drugiej stronie ulicy Biedronka i kolejny spożywczak, na miejscu można zakupić słodkie napoje i energetyki.
Alkohol - nie.
Nagrody - będą
Sędzia: będzie
Stoły: 48x48
Zagramy już na nowych zasadach ( wchodzą one w życie 25.10 )
Kompozycja armii: 3000pkt, Warbands, zakaz lordów, liczbę modeli w jednostce można zwiększyć tylko o połowę normalnego limitu (zaokrąglając w górę)
Linki do zasad:
[link widoczny dla zalogowanych]
Scenariusze: wg podręcznika...
chociaż jest pomysł żebyśmy zagrali np. "bitwę o pole dyniowe" (trzeba zająć i utrzymać pole dyni) , lub "przeprować umarlaka" (trzeba przeprowadzać jakiś model do strefy rozstawienia przeciwnika) - co o tym sądzicie?
Punktacja:
Liczmy zgodnie z podręcznikiem The 9th Age (system 20:0 z +/-3 za scenariusze).
10-10 0-150
11-9 151-300
12-8 301-600
13-7 601-900
14-6 901-1200
15-5 1201-1500
16-4 1501-2100
17-3 2101+
Rozkład godzinowy:
9:30-10:00 zapisy zawodników
10:00-12:15 pierwsza bitwa
12:25-14:40 druga bitwa
14:50-17:05 trzecia bitwa
17:15-ogłoszenie wyników, sprzątanie, gratulacje zwycięzcom ... itd.
Należy posiadać wydrukowaną rozpiskę swojej armii i udostępnić ją przeciwnikowi przed bitwą.
Zgłoszeni:
Snajper
Kamel
Prezes
Lukkk
Radek
Mirek
Łysy (?)
Norbert
Ostatnio zmieniony przez Prezes dnia Czw 19:17, 27 Paź 2016, w całości zmieniany 12 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Pon 14:34, 17 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Czy progi te same jak przy 1200 zostają? Będzie łatwiej uzyskać duży wynik przy zwiększonych o 300 pkt armiach. Mogą się same maski sypać. Ktos juz grał ten format? Jak z progami? Czy pasują te czy coś trzeba zmienić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 9:43, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Postaram się być, ale synek zaczął przedszkole więc sezon chorobowy rozpoczęty. Jeśli nic nie wypadnie to nadciągnę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:30, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Słuszna a sugestia Rob... postaram to jakoś sensownie skorygować (jednocześnie proszę Panowie o pomoc w tych progach, nie mam w tej dziedzinie żadnego doświadczenia... ), regulamin po prostu skopiowałem z poprzedniego turnieju a on był na 1200p.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:34, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem też nieco czasówkę .... dodałem po 15 minut na bitwę ( czyli 2.15 minut na bitwę) a przerwy skróciłem do 10 minut.... Jak myślicie czy to dobry pomysł?
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Wto 11:00, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Zgodnie z podręcznikiem progi powinny być ustalone według wartości procentowej armii które są grane.
ostatecznie progi na 1500 powinny wyglądać tak:
10-10 0-75 (0%-5%)
11-9 76-150 (5%-10%)
12-8 151-300 (10%-20%)
13-7 301-450 (20%-30%)
14-6 451-600 (30%-40%)
15-5 601-750 (40%-50%)
16-4 751-1050 (50%-70%)
17-3 1051+ (70%+)
ps. Czasówka lux. Postaram się być. Zwłaszcza, że mają być te tereny z Giżycka do podziału.
Ostatnio zmieniony przez rob dnia Wto 11:06, 18 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamel
Sierżant
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 11:07, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
trochę jednak nie pasuje mi termin - tydzień później (5.11) nie byłoby lepiej?
Wyjeżdżam w ten weekend...
Ostatnio zmieniony przez kamel dnia Wto 13:02, 18 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:35, 18 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Progi poprawiłem. Co do terminu.. wiem że trochę jest niefortunny ale innego nie mogłem przeprowadzić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:24, 19 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Zagramy już na nowych zasadach wchodzą one od 25.10 więc niema sensu grać na starych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ted
Zwiadowca
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Czw 19:39, 20 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Jakby co, ja się nie mogę pojawić, przykro mi. Innym razem dostane w tubę
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Pią 11:42, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Nie dam rady przyjechać, wysypało się kilka spraw z uwagi na święto 1 listopada.
|
|
Powrót do góry |
|
|
fario
Gwardzista
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 192
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 20:15, 25 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Niestety też mnie nie będzie. Za tydzień jak najbardziej
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamel
Sierżant
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 8:08, 26 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
A ja mogę wpaść na 1-2 bitwy. Miałem wyjeżdżać w piątek, wyjeżdżam w sobotę, więc skorzystam i przetestuję nowe zasady. W związku ze zmianą punktów - na ile gramy? Nie czytałem jeszcze podręcznika, ale wychodzi 1500x2=3000.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:02, 26 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Wpadaj, wpadaj warto przetestować zmiany...
Gramy na 1500 punktów .... tak jak w informacji o turnieju na początku tematu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamel
Sierżant
Dołączył: 12 Maj 2014
Posty: 335
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 13:31, 26 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
To jeszcze raz, bo nie ogarniam. Czy gramy na wersję 1.1 - wtedy możemy grać na 1500 pkt, czy na 1.2 - w tej wersji wszystko jest 2 razy droższe, więc ekwiwalent wynosi ok 3000 pkt.
1500 pkt na nowe zasady daje mi na szybko:
Nomarcha 200+100 przedmioty
Czarodziej 160 + 100 przedmioty + reszta
BSB 190+50+100 przedmioty = 900 pkt
20 szkieli FCG: 220
10 szkieli łuczników FCG: 180 = 1300
dodam 3 Szabtisy: 220 = 1520 pkt.
Nie da się pogodzić starego z nowym. Albo dobijamy 1.1 na 1500 pkt, albo 1.2 na 2500-3000.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|