|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damroth
Lord Inkwizytor Moderator
Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 23:12, 04 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
przesadzasz...a co do przejechania...zalezy od goscia ktory nimi gra...a armia dla bezmozgow??...nic bardziej mylnego...na 1500 miesci sie 2 herosow za 550pkt, core za 100, rbt za 200...zostaje jakies 700pkt, co tam wsadzisz? klocek piechoty, gdy 20 kolesia kosztuje 300pkt?? haha i wez dopiero czyms takim zagraj :> bardzo jestem ciekawy jak Ci pojdzie, udostepnie Ci armie :>
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 0:23, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ma tu Lohost rację. Dużo zależy od kosztów pkt. jednostek. Jeśli trochę podrożały to może będzie to się jakoś równoważyło. Te dodatkowe sloty nawet już by się dało przełknąć. Ale ta zasada ASF na wszystko jest strasznie przegięta. Elfy zawsze miały wysoką Ini. Bodajże najwyższą w grze i teraz jeszcze dostają za friko coś takiego bez jakichś spec. minusów zapewne. Bretonia to się chociaż musi pomodlić żeby mieć ten ward. Ale jak powiedziałem jeśli podrożeją pkt. jednostki to pół biedy chociaż nawet wtedy to wg. mnie słaby pomysł. Osobiście nie chciałbym żeby moja armia dostała coś takiego choć w grze by się to niesamowicie opłacało. GW jak zwykle popisuje się "pomysłowością" w niszczeniu równowagi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necromanter
Gość
|
Wysłany: Pon 18:59, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
W 100% popieram Szczura.No troche to nielogiczne jest,że ziomek,który ledwo utrzymuje broń dwuręczna jest tak szybki,że zawsze bije pierwszy,ale nie będe tu marudził z tego powodu.Najwyżej będzie się z boku w te kloce wjeżdżało
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 23:48, 05 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
A o to proszę nowy cold one. Coś czuję że nowe wzory DE będą wymiatać
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snipa
Lord Administrator
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 9:11, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Fajny. Tylko ciekawe jak będzie wyglądała jego mniejsza wersja.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:55, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Prawie dokładna kopia Game Zonowego cold one'a
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 14:15, 06 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No tym to żeś walnął ten z GZ jest jak dla mnie wredniejszy z pyska no i jednak zdecydowanie się różni
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 8:17, 02 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
dla wszystkich, którzy jeszcze nie widzeli:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jak dla mnie VC będą na poziomie... chyba najbardziej podoba mi się ten lord z rozłożonym skrzydłem... naprawdę niezły...
Ostatnio zmieniony przez k n o w z dnia Sob 8:18, 02 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:21, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Figurki bardzo ładne, z pewnymi wyjątkami, mianowicie:
1. Ghoule są biedne, jakieś takie nieudane skopiowanie Goluma, o wiele fajniejsze są figurki wcześniejszej edycji, albo firmy Hersey.
2. Dire Wolves jakoś do mnie nie przemawiają.. No lepiej wyglądają niż we wcześniejszej edycji, ale tutaj są trochę przekombinowane.. Lepsze są pieski chaousu przerabiane na wilki.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 11:22, 03 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 12:14, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
masz racje, że Ghule są bardzo słabe, ale reszta jest na poziomie, a jak już pisałem ten lord z rozłożonym skrzydłem bardzo mi się podoba...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 15:06, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
No bohaterowie bardzo ładni, wcześniejsze wersje były słabiutkie, widać że GW stara się by przynajmniej bohaterowie wyglądali na poziomie. No i nie dziwie się im skoro inne firmy robią tańsze i ładniejsze modele.. Bardzo podobają mi się tutaj płaszcze w bohaterach, świetny pomysł z tymi nietoperzami.. Poza tym poprawili się truposze, mogliby zrobić coś z zombi no ale nie można mieć wszystkiego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snipa
Lord Administrator
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 19:33, 28 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Na stronce warseera są wieści apropos nowego imperium:
[link widoczny dla zalogowanych]
Wygląda na to, że olbrzymiego działa nie będzie ale są za to inne machiny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necromanter
Gość
|
Wysłany: Nie 21:06, 08 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie wreszcie ukazało się nowe imperium, jako że parę osób nim gra jestem ciekaw waszej opinii. Osobiście nie mam dostępu do podręcznika,ale to co zobaczyłem w AB to trochę mnie zasmuciło. Ogólnie armia praktycznie się nie zmieniła, parę korekt zasad i dostosowania kosztów poszczególnych jednostek. Zgodnie z polityką GW jakiś oddział w specjalach taki "monsterowy", akurat demigryphy są syte no i 2 charioty w rarach.
Podsumowując, armia dla mnie totalnie się nie zmieniła, zobaczymy czy się mylę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rob
Chorąży
Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz
|
Wysłany: Pon 0:11, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
według mnie imperium się zmieniło i to bardzo. zaczynając od kosztów związanych z wystawianiem jednostek poprzez zasady specjalne aż do taktyki armii
- core - wszystkie oddziały podrozały o 1 pkt na model (oprócz spearmenów, którzy nadal są po 5 punktów), zdolności bojowe jednostek core pozostały na tym samym poziomie - czyli nadal gramy herlakami. kawaleria wewnętrznego kręgu wróciła do core'ów, przy czym staniała. zmieniły się zasady detachmentów - biorą wszystkie zasady które dotyczą jednostki macierzystej (czyli jak GS mają stubborn to i detki od GS-ów też go mają - dotyczy to również czarów obejmujących jednostkę główną) niestety detki teraz wzbudzają panikę u swoich oddziałów (wcześniej nie wzbudzały) i wliczaja się w limit corów (wcześniej nie), jeżeli chodzi o specjale to faktycznie dodali nam demigryfy (z pierwszych testów wynika, że jednostka jest grywalna tak od 4 modeli w unicie) oraz rycerzy IC ze stubbornem (brzmi ciekawie), działa podrozały, moździeże podrozały i zostały splewione na maksa gdyż otrzymały duży placek i siłę 2 pod nim, czołg uzyskał nowe zasady i kosztuje teraz 250 pkt (wcześniej 300), działo na czołgu jest normalnym działem z zasięgami zależnymi od ilości punktów pary zadeklarowanych na strzał. zasięg ruchu max 3d6 random move (jak u abomki) - obniżyli T do 6. z obecnych zaad wynika jednak że nawet na 1 ranie (a ma 10) będzie mógł wygenerować 3 punkty pary bez większego ryzyka - więc nie będzie taki zero-jedynkowy jak w poprzednim booku. dwa charioty w rarkach są ciekawe - maja na sobie różne bound spelle i kazdy rozdaje swoją aurę w 6 calach wszystkim sojuszniczym jednostkom (w zależności od rodzaju - +1 do hita w cc lub 6+ warda), jeżeli chodzi o zmiany w bohaterach - polepszyli gryfa generalskiego (otrzymał "bloodroar" fajna umiejętność dzieki której przeciwnik testuje swoim oddziałem terror od gryfa na 3d6 i odrzuca najmniejszy wynik), hold the line - umiejetność capitanów i generała (zdają breaki na 3d6 i odrzucają najwyższy wynik), wózek arcylektora rozdaje hate w 6 calach więc nie trzeba mieć już księdza w kazdym oddziale aby miec przeżuty w 1 turze kombatu - lecz ma juz tylko banishment na sobie a nie cały lore of light), splewione na maksa zostały przedmioty magiczne.
ogólnie ujmując obecnie przedstawia się to następująco na 2400 - arcylektor na wózku(lub generał na gryfie), duży mag, mały mag, kapitan bsb, może pegaz, może inżynier, 2x halabardy, może mały oddział dla maga, oddział kawalerii IC lub demigryfy, 2x działo (lub 1xdziało i 1x stank), chariot niebios rozdający +1 do trafienia w cc. w strefie rozstawienia pozostają 2 działa lub jedno działo gdy bierzemy tanka - reszta rusza do przodu. taktyka armii się zmieniła - mało ostrzału więcej kombatu.
pozdr
Ostatnio zmieniony przez rob dnia Wto 13:01, 10 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necromanter
Gość
|
Wysłany: Wto 13:19, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak mówisz armia będzie teraz trochę bardziej naporowa chociaż nie widzę tego tak jak niektórzy 100% kawalerii myślę że jednak 2 cannony i jakiś kloc piechoty znajdą miejsce w niejednej rozpisce. Szczerze mówiąc obecny standard wsparłym demigryfami i było by dużo lepiej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|