|
OKF MISCAST Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pon 19:55, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
O matko, ale lipa. Ten czempion to ma chyba mini mortar 81mm.
GW dostało chyba transport afgańskiego haszyszu. kolesie z minigunami.
Będą się nazywać żenadiersi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:25, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Co racja to racja.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:32, 30 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Z pobieznych odlędzin wyglada to na ripited pistole lub ripited gany, czyli maja -1 do BS i 3 strzały ... a to tylko tak fajnie wyglada a w praktyce nie jest fajne, zwykli pistoliersi (szczególnie po zmianach w nowej edycji kocham za tę zmianą GW.. ale tylko za tę mianę...) co prawda mają 2 strzały a nie 3, ale bez żadnych minusów do trafiania. Pożyjemy zobaczymy jak to w nowym kodeksie bedzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 18:07, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Muszę zmartwic graczy Imperium, wygrzebałem , że w nowym podręczniku Rycerze Białego Wilka tracą młotki i będą mieli broń dwuręczną. A nowe pudełka piechoty będą zawierać 10 typków za pełną cenę + dużo części ale to mega lipa. Ale Imperium ma mieć smoka . Poważnie Czołg mocno straci. Brak już hull pointsów tylko T6 W6.
Nowa postać - arcylektor nowa postać może mieć ołtarz - rydwan rzucający co turę dowolny czar z lighta jak boundspell 5. Ma armor 5 i warda 4+ T5 W5 large target. Dziwcatwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Śro 18:34, 01 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Alex
Lord Dowódca
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:29, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Szkoda mi Wilków, obecnie są potężni. A z tym smokiem, to całkowity brak klimatu :/
Hellblaster: -15 points, 24", S5, 3 Art Die hits.
Flagellants: -1 point, -1T, champion -2 points, Frenzy (never lost), May martyr D3 models at start of combat (don't count for CR): 1 = Hatred, 2 = Re-roll failed wounding rolls, 3 = +1CR, effect lasts until the end of that close combat phase.
Hellstorm Rocket Battery: 115 points, 12-48", S5, large template.
Ta wyrzutnia rakiet zapowiada się ciekawie. Szkoda mi T flagellantów, ale mają w końcu tą nową zasadę.
Dzięki za linka Norbert.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur
Gwardzista
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:02, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Smoka ma mieć special charackter. A takowi wciąż raczej nie będą dopuszczani na polskie turnieje.
Czołg ma mieć chyba 10 woundów, ale nie jestem pewien. I w ostatecznym rozrachunku wcale aż tak dużo nie traci, jest troche słabszy, ale nie można robić z igieł wideł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
WRZESLAW
Weteran
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ciemna strona wrzesiny
|
Wysłany: Śro 22:45, 01 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Hellstorm Rocket Battery - Sajuskieje BM-13 Katyusha
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 8:56, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Szczur a może podasz skąd masz takie informacje. Bo jednak myślę, że smok będzie opcją dla bohaterów.
Jeżeli czołg będzie miał 10 W to będzie spora przesada. Przy t6 i W6 i armor 1+ będzie ciężki do zniszczenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Czw 12:24, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
To co mowi Szczur znajduje sie na tej stronce którą podrzuciłeś , [link widoczny dla zalogowanych]
Smok ma byc tylko dla Karla Franza chyba. A czolg z 10W.. tiaa troche przesada, ale chyba prawda.
Cytat: |
Steam Tank: 300 points, WS 1, BS 4, S6, T6, W10, US10, can't go through difficult terrain. |
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur
Gwardzista
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:47, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Czytałem na NG. A tamci czytali na Warseerze. No i choć GW potrafi być niespecjalnie błyskotliwe, to jednak pierwsze słysze że smok ma być opcją dla bohaterów zwykłych. Będzie tylko dla Karla Frantza, bo już kiedyś, w poprzednich edycjach podobnoż miał jakiegoś. I będzie to jedyny smok imperium.
A jeśli nie, to tym fajniej, 400 punktów mniej na armaty/ordersów itp itd. Szczególnie że to chuhro co by siedziało na smoczku nie byłoby lordem chaosu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 18:51, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
W 5 ed. był Empire Dragon dla bohaterów. Szczerze mówiąc groźniejszy jest ten czołg z 10W.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur
Gwardzista
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:43, 02 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Też tak sądzę.
Aczkolwiek dalej jest szczątkowy system steam pointów. Jeśli wklepie mu się kilka ran to już rzadko działa prawidłowo.
No i Dragon Ogry się zaczna do czegoś przydawać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 0:30, 04 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Trochę tego dużo ale może przyda się wam do grania.
Changes to the Empire armybook in 7th edition
This document only lists the changes, everything that isn't mentioned stays the same (Steam Tank charging, magic item descriptions, etc.).
Lords
Arch Lector
Can ride War Altar (100 points).
Grand Master
Costs -15 points.
Heroes
Warrior Priest
Costs -5 points.
He and unit joined have Hatred (i.e., against everyone).
His Prayers are Power Level 4.
Prayers:
● Hammer of Sigmar: Re-roll failed to hit and to wound rolls (doesn't affect magic weapons). RiP.
● Armour of Right: Model gains 4+ Ward save. RiP.
● Soulfire: Enemies in base contact suffer D6 S4 hits (S5 on Undead, Daemon, Forest Spirit), no armor saves allowed.
● Unknown: Priest and unit Unbreakable. RiP.
● Healing Hand: Hasn't changed.
Master Engineer
Costs +10 points.
Can take:
● Grenade Launching Blunderbuss (10 points, S5 move-or-fire shortbow)
● Pigeon Bombs (25 points, no range, LOS, move-or-fire, S4, small template, 1/6 chance of hitting self, 1/3 chance of hitting target)
● Mechanised Horse: Barded warhorse with WS1, S4, I1, D3 impact hits (25 points).
Battle Wizard
Costs +5 points.
Core Units
Free Companies
Lost their Light armor option.
Huntsmen
Unit size: 10-20
Count towards the required amount of Core units.
Champion costs -1 point.
Halberdiers
Cost -1 point.
Champion costs -2 points, standard costs -2 points, musician costs -1 point.
Spearmen
Cost -1 point.
Champion costs -2 points, standard costs -2 points, musician costs -1 point.
Swordsmen
Cost -1 point.
Handgunners
Champion can take swap his handgun for a Brace of Pistols at no extra cost.
Crossbowmen
Are State Troops.
White Wolves
Cost -2 points.
Have a great weapon.
Are simply one of the Knightly Orders (see below).
Knightly Orders
Can swap their lance and shield for a great weapon at no extra cost.
Inner Circle Knights are a Special choice.
Special Units
Great Swords
Cost -2 points.
Are no longer limited to 0-1 unit per army.
Unit size: 5+.
Pistoliers
Cost -1 point.
Can have a musician (7 points).
Champion can't take a repeater handgun.
Outriders
Identical to Pistoliers, with the following changes:
Cost +3 points
Have +1BS
Have repeater handguns
Can have barding (2 points)
Champion costs +9 points
Champion can take a repeater pistol (free) or a hochland long rifle (5 points).
Rare Units
Hellblaster
Cost -15 points.
Range 24", S5, armour piercing. Roll 3 Artillery Dice to get the number of shots. Roll to hit for each shot using the BS of the crew as normal.
Flagellants
Cost -1 point.
Have -1T.
Champion costs -2 points.
Are no longer limited to 0-1 unit per army.
One unit may be taken as a Core unit if you have at least one Warrior Priest or Arch Lector.
Have Frenzy and never lose it.
May martyr D3 models at start of combat (don't count for CR):
The amount that sacrifice themselves determines the bonus (these are cumulative):
● 1 = Hatred
● 2 = Re-roll failed wounding rolls
● 3 = +1CR.
These bonuses last until the end of the close combat phase.
Helstorm Rocket Battery
Costs 115 points
Range 12-48", S5, uses large template to determine models hit.
Steam Tank
Is the Conquerer version (cannon, steam gun, 300 points).
Is a war machine.
Hull Points and related rules (front, side, rear arcs, etc.) are gone.
Has T6, W10 and US10
Has a 1+ armour save.
Cannon has +2" range. If fired, inflicts D3 S2 hits, no armour save on units in base contact with front of tank
Steam gun is S2, no armour save.
Steam Points:
Must build up Steam Points or can't do anything. May build up 1-5. Roll a D6 and add the amount you want to build up. If total is more than its remaining Wounds, it loses 1 Wound and doesn't generate any Steam Points (and thus can't do anything that turn). One Steam Point allows it to move 3" or fire the steam gun. Two Steam Points allow it to fire the cannon.
Special Characters
Luthor Huss
Costs -120 points.
Only takes up one Hero choice.
Has -1 W, I, A & Ld.
Magic Items
Magic Weapons
Mace of Helstrum: -5 points.
Sword of Sigismund: -5 points.
Sword of Fate: -10 points.
Sword of Righteous Steel: -15 points.
Hammer of Judgement: -10 points.
Dragon Bow: -5 points.
Sword of Justice: -5 points.
Wyrmslayer Sword: -5 points.
Magic Armour
The Gilded Armour: -10 points.
Dawn Armour: -5 points.
Shield of the Gorgon: -10 points.
Helm of the Ratslayer: +5 points.
Armour of Meteoric Iron: -5 points.
Bronze Shield: -5 points. Ignores the first hit suffered (works against magic too now).
Talismans
Shroud of Magnus: -10 points. Gives Magic Resistance (2) instead of immunity to Dark, Chaos and Skaven Magic.
Jade Amulet: -10 points.
White Cloak: Gives a 2+ Ward Save against fire attacks instead of immunity to cold-based attacks.
Sigil of Sigmar: -5 points.
Enchanted Items
Laurels of Victory: -15 points.
The Silver Horn: -10 points.
Van Horstman's Speculum: +5 points. Also swaps WS.
The Orb of Thunder: -10 points.
Doomfire Ring: +5 points. Casts Burning Head so its spell is +1S, inflicts fire hits and units taking casualties take a Panic test.
Icon of Magnus: -5 points.
Ring of Volans: -10 points.
Arcane Items
Seal of Destruction: -5 points.
Grey Wand: -10 points.
Rod of Power: -15 points.
Alfred's Casket of Sorcery: Steals a spell from an enemy Wizard within 12".
Crystal Ball: -10 points. Range extended to 24".
Wizard's Staff: -5 points.
Magic Banners
Griffon Banner: +5 points.
Standard of Arcane Warding: -10 points.
Steel Standard: -5 points.
Banner of the Daemonslayer: New name for the Banner of Ulric, which can be taken by any Knightly Order.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Wto 14:34, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
widze, że GW nabralo rozpedu i juz wydaje army deal'a
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Doom
Książe Elektor
Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 11:04, 08 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wyjątkowo jak na army deala GW wydaje się że nie będzie tam rzeczy nie przydatnych, dziwne... (no chyba ze plotki z warseera mają jakieś przekłamania...)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|