Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowości
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 19:55, 30 Paź 2006    Temat postu:

O matko, ale lipa. Ten czempion to ma chyba mini mortar 81mm.
GW dostało chyba transport afgańskiego haszyszu. kolesie z minigunami.
Będą się nazywać żenadiersi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Pon 20:25, 30 Paź 2006    Temat postu:

Co racja to racja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:32, 30 Paź 2006    Temat postu:

Z pobieznych odlędzin wyglada to na ripited pistole lub ripited gany, czyli maja -1 do BS i 3 strzały ... a to tylko tak fajnie wyglada a w praktyce nie jest fajne, zwykli pistoliersi (szczególnie po zmianach w nowej edycji Very Happy Very Happy Very Happy kocham za tę zmianą GW.. ale tylko za tę mianę...) co prawda mają 2 strzały a nie 3, ale bez żadnych minusów do trafiania. Pożyjemy zobaczymy jak to w nowym kodeksie bedzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 18:07, 01 Lis 2006    Temat postu:

Muszę zmartwic graczy Imperium, wygrzebałem , że w nowym podręczniku Rycerze Białego Wilka tracą młotki i będą mieli broń dwuręczną. A nowe pudełka piechoty będą zawierać 10 typków za pełną cenę + dużo części ale to mega lipa. Ale Imperium ma mieć smoka . Poważnie Confused Czołg mocno straci. Brak już hull pointsów tylko T6 W6.
Nowa postać - arcylektor nowa postać może mieć ołtarz - rydwan rzucający co turę dowolny czar z lighta jak boundspell 5. Ma armor 5 i warda 4+ T5 W5 large target. Dziwcatwa.
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Norb dnia Śro 18:34, 01 Lis 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Śro 18:29, 01 Lis 2006    Temat postu:

Szkoda mi Wilków, obecnie są potężni. A z tym smokiem, to całkowity brak klimatu :/
Hellblaster: -15 points, 24", S5, 3 Art Die hits.
Flagellants: -1 point, -1T, champion -2 points, Frenzy (never lost), May martyr D3 models at start of combat (don't count for CR): 1 = Hatred, 2 = Re-roll failed wounding rolls, 3 = +1CR, effect lasts until the end of that close combat phase.
Hellstorm Rocket Battery: 115 points, 12-48", S5, large template.

Ta wyrzutnia rakiet zapowiada się ciekawie. Szkoda mi T flagellantów, ale mają w końcu tą nową zasadę.
Dzięki za linka Norbert.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:02, 01 Lis 2006    Temat postu:

Smoka ma mieć special charackter. A takowi wciąż raczej nie będą dopuszczani na polskie turnieje.
Czołg ma mieć chyba 10 woundów, ale nie jestem pewien. I w ostatecznym rozrachunku wcale aż tak dużo nie traci, jest troche słabszy, ale nie można robić z igieł wideł.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
WRZESLAW
Weteran



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 276
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ciemna strona wrzesiny

PostWysłany: Śro 22:45, 01 Lis 2006    Temat postu:

Hellstorm Rocket Battery - Sajuskieje BM-13 Katyusha
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 8:56, 02 Lis 2006    Temat postu:

Szczur a może podasz skąd masz takie informacje. Bo jednak myślę, że smok będzie opcją dla bohaterów.
Jeżeli czołg będzie miał 10 W to będzie spora przesada. Przy t6 i W6 i armor 1+ będzie ciężki do zniszczenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarząb
Chorąży



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z miasta szpanerów

PostWysłany: Czw 12:24, 02 Lis 2006    Temat postu:

To co mowi Szczur znajduje sie na tej stronce którą podrzuciłeś , [link widoczny dla zalogowanych]
Smok ma byc tylko dla Karla Franza chyba. A czolg z 10W.. tiaa troche przesada, ale chyba prawda.
Cytat:

Steam Tank: 300 points, WS 1, BS 4, S6, T6, W10, US10, can't go through difficult terrain.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:47, 02 Lis 2006    Temat postu:

Czytałem na NG. A tamci czytali na Warseerze. No i choć GW potrafi być niespecjalnie błyskotliwe, to jednak pierwsze słysze że smok ma być opcją dla bohaterów zwykłych. Będzie tylko dla Karla Frantza, bo już kiedyś, w poprzednich edycjach podobnoż miał jakiegoś. I będzie to jedyny smok imperium.
A jeśli nie, to tym fajniej, 400 punktów mniej na armaty/ordersów itp itd. Szczególnie że to chuhro co by siedziało na smoczku nie byłoby lordem chaosu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 18:51, 02 Lis 2006    Temat postu:

W 5 ed. był Empire Dragon dla bohaterów. Szczerze mówiąc groźniejszy jest ten czołg z 10W.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:43, 02 Lis 2006    Temat postu:

Też tak sądzę.
Aczkolwiek dalej jest szczątkowy system steam pointów. Jeśli wklepie mu się kilka ran to już rzadko działa prawidłowo.
No i Dragon Ogry się zaczna do czegoś przydawać Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 0:30, 04 Lis 2006    Temat postu:

Trochę tego dużo ale może przyda się wam do grania.

Changes to the Empire armybook in 7th edition

This document only lists the changes, everything that isn't mentioned stays the same (Steam Tank charging, magic item descriptions, etc.).

Lords

Arch Lector

Can ride War Altar (100 points).

Grand Master

Costs -15 points.

Heroes

Warrior Priest

Costs -5 points.
He and unit joined have Hatred (i.e., against everyone).
His Prayers are Power Level 4.
Prayers:
● Hammer of Sigmar: Re-roll failed to hit and to wound rolls (doesn't affect magic weapons). RiP.
● Armour of Right: Model gains 4+ Ward save. RiP.
● Soulfire: Enemies in base contact suffer D6 S4 hits (S5 on Undead, Daemon, Forest Spirit), no armor saves allowed.
● Unknown: Priest and unit Unbreakable. RiP.
● Healing Hand: Hasn't changed.

Master Engineer

Costs +10 points.
Can take:
● Grenade Launching Blunderbuss (10 points, S5 move-or-fire shortbow)
● Pigeon Bombs (25 points, no range, LOS, move-or-fire, S4, small template, 1/6 chance of hitting self, 1/3 chance of hitting target)
● Mechanised Horse: Barded warhorse with WS1, S4, I1, D3 impact hits (25 points).

Battle Wizard

Costs +5 points.

Core Units

Free Companies

Lost their Light armor option.

Huntsmen

Unit size: 10-20
Count towards the required amount of Core units.
Champion costs -1 point.

Halberdiers

Cost -1 point.
Champion costs -2 points, standard costs -2 points, musician costs -1 point.

Spearmen

Cost -1 point.
Champion costs -2 points, standard costs -2 points, musician costs -1 point.

Swordsmen

Cost -1 point.

Handgunners

Champion can take swap his handgun for a Brace of Pistols at no extra cost.

Crossbowmen

Are State Troops.

White Wolves

Cost -2 points.
Have a great weapon.
Are simply one of the Knightly Orders (see below).

Knightly Orders

Can swap their lance and shield for a great weapon at no extra cost.
Inner Circle Knights are a Special choice.

Special Units

Great Swords

Cost -2 points.
Are no longer limited to 0-1 unit per army.
Unit size: 5+.

Pistoliers

Cost -1 point.
Can have a musician (7 points).
Champion can't take a repeater handgun.

Outriders

Identical to Pistoliers, with the following changes:
Cost +3 points
Have +1BS
Have repeater handguns
Can have barding (2 points)
Champion costs +9 points
Champion can take a repeater pistol (free) or a hochland long rifle (5 points).

Rare Units

Hellblaster

Cost -15 points.
Range 24", S5, armour piercing. Roll 3 Artillery Dice to get the number of shots. Roll to hit for each shot using the BS of the crew as normal.

Flagellants

Cost -1 point.
Have -1T.
Champion costs -2 points.
Are no longer limited to 0-1 unit per army.
One unit may be taken as a Core unit if you have at least one Warrior Priest or Arch Lector.
Have Frenzy and never lose it.

May martyr D3 models at start of combat (don't count for CR):
The amount that sacrifice themselves determines the bonus (these are cumulative):
● 1 = Hatred
● 2 = Re-roll failed wounding rolls
● 3 = +1CR.
These bonuses last until the end of the close combat phase.

Helstorm Rocket Battery

Costs 115 points
Range 12-48", S5, uses large template to determine models hit.

Steam Tank

Is the Conquerer version (cannon, steam gun, 300 points).
Is a war machine.
Hull Points and related rules (front, side, rear arcs, etc.) are gone.
Has T6, W10 and US10
Has a 1+ armour save.
Cannon has +2" range. If fired, inflicts D3 S2 hits, no armour save on units in base contact with front of tank
Steam gun is S2, no armour save.

Steam Points:
Must build up Steam Points or can't do anything. May build up 1-5. Roll a D6 and add the amount you want to build up. If total is more than its remaining Wounds, it loses 1 Wound and doesn't generate any Steam Points (and thus can't do anything that turn). One Steam Point allows it to move 3" or fire the steam gun. Two Steam Points allow it to fire the cannon.

Special Characters

Luthor Huss

Costs -120 points.
Only takes up one Hero choice.
Has -1 W, I, A & Ld.

Magic Items

Magic Weapons

Mace of Helstrum: -5 points.
Sword of Sigismund: -5 points.
Sword of Fate: -10 points.
Sword of Righteous Steel: -15 points.
Hammer of Judgement: -10 points.
Dragon Bow: -5 points.
Sword of Justice: -5 points.
Wyrmslayer Sword: -5 points.

Magic Armour

The Gilded Armour: -10 points.
Dawn Armour: -5 points.
Shield of the Gorgon: -10 points.
Helm of the Ratslayer: +5 points.
Armour of Meteoric Iron: -5 points.
Bronze Shield: -5 points. Ignores the first hit suffered (works against magic too now).

Talismans

Shroud of Magnus: -10 points. Gives Magic Resistance (2) instead of immunity to Dark, Chaos and Skaven Magic.
Jade Amulet: -10 points.
White Cloak: Gives a 2+ Ward Save against fire attacks instead of immunity to cold-based attacks.
Sigil of Sigmar: -5 points.

Enchanted Items

Laurels of Victory: -15 points.
The Silver Horn: -10 points.
Van Horstman's Speculum: +5 points. Also swaps WS.
The Orb of Thunder: -10 points.
Doomfire Ring: +5 points. Casts Burning Head so its spell is +1S, inflicts fire hits and units taking casualties take a Panic test.
Icon of Magnus: -5 points.
Ring of Volans: -10 points.

Arcane Items

Seal of Destruction: -5 points.
Grey Wand: -10 points.
Rod of Power: -15 points.
Alfred's Casket of Sorcery: Steals a spell from an enemy Wizard within 12".
Crystal Ball: -10 points. Range extended to 24".
Wizard's Staff: -5 points.

Magic Banners

Griffon Banner: +5 points.
Standard of Arcane Warding: -10 points.
Steel Standard: -5 points.
Banner of the Daemonslayer: New name for the Banner of Ulric, which can be taken by any Knightly Order.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarząb
Chorąży



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z miasta szpanerów

PostWysłany: Wto 14:34, 07 Lis 2006    Temat postu:

widze, że GW nabralo rozpedu i juz wydaje army deal'a

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Śro 11:04, 08 Lis 2006    Temat postu:

Wyjątkowo jak na army deala GW wydaje się że nie będzie tam rzeczy nie przydatnych, dziwne... Wink (no chyba ze plotki z warseera mają jakieś przekłamania...)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Następny
Strona 2 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin