Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowości
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 23:40, 09 Lis 2006    Temat postu:

To co akurat wrzuciłem nie jest z warseera. Ale z nawet pewniejszego źródła tzn. anarchistiki z yahoo. A nawet jeżeli jeszce coś zmienia to te jednostki z deala nie mogą być nieużyteczne - sama esencja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 10:34, 10 Lis 2006    Temat postu:

Własnie dlatego podejżewam jakąś celową dezinformację (stawiam na piechotę do walki wręcz) bo to nie w stylu gw żeby dawać do dela tylko żeczy przydatne bez chociazby jednego typowo kolekcjonerskopółkowego plewa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
luk
Zwiadowca



Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:50, 18 Lis 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Ten mechaniczny kon to imo duza przesada, Imperium strasznie poszlo do przodu pod wzgledem techniki w tej 7 ed. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jarząb
Chorąży



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z miasta szpanerów

PostWysłany: Sob 1:16, 18 Lis 2006    Temat postu:

i jeszcze ta spluwa..
fuuuuuck. niee nieee nie podoba mi sie to co odpierdala ostatnio GW.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 9:19, 18 Lis 2006    Temat postu:

Ale statystyki z tego co czytałem nie będą aż tak tragiczne
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 10:07, 18 Lis 2006    Temat postu:

Może statystki będą fajne ale jakiś pogięty klimat wprowadzają.
Koń robot to kurde nieco przesada. To zaczyna śmierdzieć techno fantasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 11:44, 20 Lis 2006    Temat postu:

Czyżby w GW działała w głębokiej konspiracji jakś organizacja fanów Arcanum? Wink Very Happy
Co mnie dziwi to to że krasnalom nie dali żadnych takich wynalazków podczas poprawek kodeksu, np czołgu, we flufie kilkukrotnie były motywy no nawet jeśli nie z takim potworem jakim dysponuje imperium to jednak z czymś opanceżonym i na kołach, że o flocie pancerników nie wspomnę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 14:21, 20 Lis 2006    Temat postu:

No właśnie imperium ma jakieś czołgi i roboty, a o gilidi inżynierów to zapomnieli Evil or Very Mad . GW mogło pójść w ślady Burloka Damminsona z mechaniczną ręką , i dać dwarfom jakieś szalone wynalazki.
Powrót do góry
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:34, 20 Lis 2006    Temat postu:

Tez wlasnie mnie to zastanawia przeciez imperium uczyli sie od krasnali podstaw rzemieslniczych a nawet teraz wlg fluffu nie ma lepszych inzynierow niz krasnoludy (Kendo podal tez trafne przyklady). A szkoda bo u krasnali czego mi brakuje to wlasnie takich czolgow albo przynajmniej jakos ciezka wolna kawaleria(np: na bialych niedzwiedziach) albo przynajmniej jakiegos monstrum np:,,,,,,Lesnego dziadka Wink . To jest IMO najwieksza wada krasnali ze u nich jednostki to albo artyleria albo piechota(ale na szczescie jest to fajna rasa Very Happy ).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 14:46, 20 Lis 2006    Temat postu:

Odnośnie kawaleri to u krasnalów jest problem ich budowy (krutkie nużki Very Happy) i jej wpływu na możliwość sterowania wierzchowcem, chociaż kiedyś (tak ze 4 edycje temu) mieli podobno kawalerię na kucykach, odnośnie większych zwierzaków to jakoś wierzyć mi się niechce żeby znalazł się Slayer który by się na takiego nie rzucił dla zasady, a zanim by mu wytłumaczyli że to ich pieszczoch to z rzeczonego pieszczch byłaby już sałatka na balangę dla całego klanu. Ale zbazamy z tematu dyskusji (to temat o nowościach) jak chcecie sobie pogadać o flufie to: a) sprawdzcie czy już taki temat istnieje i tam przenieście dyskusję, b) jeżeli jeszcze takiego nie ma to go załóżcie i tam przenieście dyskusje.
Przy okazji ktoś już dotar do jakichś plotek na temat nowych Wampirów?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Norb
Lord Administrator



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Nie 12:50, 26 Lis 2006    Temat postu:

Z tymi wynalazkami u krasnoludów to jest podobno tak, że się zatrzymali w rozwoju własnie przez Gildię inżynierów która trzyma się tego co już osiągnięto i nie daje dojść do głosu młodym wynalazkom, jest konserwatywna i strzegąca tradycji. To jest ten klimat upadającej starożytnej rasy prześciganej przez młodą energicznie rozwijającą się rasę ludzi, która nauczyła się czegoś od Krasnoludów i jak to ludzie dodała jeszcze od siebie. Choć i tak ten robo-koń to już nieco przesada. Ale w końcu to fantasy a chyba to jakieś nawiązanie do renesansowych szalonych projektów np. Da Vinci.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 11:16, 27 Lis 2006    Temat postu:

Tak zupełnie to ci z gildi się od nowych projektów nie odrzegnują w końcu skrzętnie je zbierają i zamykaja pod kluczem Very Happy Jedynym znanym mi z imienia inżynierem który sie im postawił jest Malaki Makaison (ten uroczy pan z pomarańczową czupryna i średniowiecznym miniganem w łapach co go GW pusciło jako jednego z osługantów do machiny strzelającej toporami Wink )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 13:50, 27 Lis 2006    Temat postu:

Reszta co się stawia najczęściej emigruje do imperium, gdzie ma pracę na bank.
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 14:37, 27 Lis 2006    Temat postu:

Cytat:
Reszta co się stawia najczęściej emigruje do imperium, gdzie ma pracę na bank.

A ci co nie zwiwają mają wypadek polegający dajmy na to na wpadnięciu do kadzi z roztopioną surówką? Wink Ale z tą emigracją to chyba nie dokońca taka swoboda jest bo jakoś w imperium nie ma wykwitu wynalazków których twórcami są ozdoby trawnikowe, zresztą jak popatrzycie na fluf to wogóle w imperium jakoś o wynalazców trudno, jedyny taki z prawdziwego zdarzenia to warhamcowy opowiednik Leonarda Da Vinci, czyli kolo który stworzył czołgi parowe i parę innych wynalazków które najwyraźniej ujżą światło dzienne w nowym kodeksie np gołębie kamikadze Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:41, 27 Lis 2006    Temat postu:

Klimat mechanicznego konia byłby fajny gdyby nie jego terminatorowato mechowato juggernautowaty wygląd. Gdyby tam były zębatki, jakieś kanty, mechanizmy... A tu zonk, gładziutki cyborg... :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 3 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin