Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ogolnie o warhamerze.......
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 17:24, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Alex weź ty się czasem zastanów czy to co chcesz napisać jest chociaż warte czasu jakii ludzie poświęcą na przewinięcie strony kawałek dalej żeby ominąć twojego durnego posta Confused
Kamil nie zgodzę się z tobą w WFB jest parę armii z których na luzie złożysz samograja, i kilka takch którymi bardzo ciężko jest wywalczyć duże zwycięstwo albo masakrę
Jeszcze nawiązując do wypowiedzi alexa chaos w batllu wcale nie jest przegięty, bym raczej powiedział że to zbalansowana armi mogąca się ustawić na prawie każdą okazję
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szczur
Gwardzista



Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:44, 21 Wrz 2006    Temat postu:

Chaos jest przegięty... OMG. O co chodzi? W jakiej materii? Że mają oddziały za 300pt które mogą zostać ściągnięte jedną szarżą w bok albo strzałem z armaty? Smoka który przez pół gry musi się kitrać za lasem bo inaczej dostaje ze wszystkiego co strzela? A może chaos warriorzy którzy poruszają się 4' na ture?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 8:50, 22 Wrz 2006    Temat postu:

Chodzi o to że jest to zarówna armia z którą możan zarówno wygrać bitwę grając przeciw nie, ale można też wygrać bitwę grając nią. Niewątpliwą wadą chaosu jest jego relatywnie nieska liczebność, ale w zamian ma w miarę odporne jednostki które nawet nieco okrojone ostrzałem/magią mogą zawalczyć i przebić się na wylot przez wraży regiment
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 13:03, 22 Wrz 2006    Temat postu:

Najgorsze to są wypowiedzi w stylu;
"Bretonia jest dla mało ambitnych, bo szarżyją prosto przed siebie. 0 taktyki"

"Chaos jest przegięty bo maszeruje prosto przed siebie i wszystko rozwala"

I najgorsze:

" Dwarfy są dla przydupasów bo nic nie robia tylko stoją w miejscu"

Podobnych rzeczy naczytałem sie na forum cytadeli. Evil or Very Mad
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 14:19, 22 Wrz 2006    Temat postu:

ludzie to z tym textem o chaosie to tak sobie powiedziałem xD wiem że armia ma swoje wady i zalety,ale po prostu nie chce mieć kolejnej armii która po prostu biegnie do przodu Wink
Powrót do góry
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pią 14:57, 22 Wrz 2006    Temat postu:

W warhammerze nie ma armi ,która biegnie do przodu po prostu możesz grać ofensywnie lub defensywnie.Oczywiście niektóre armie lepiej nadają sie do ofensa niż defensa i na odwrót ,ale jak się uprzesz to zawsze możesz cośinnowacyjnego wymyślić.

Dlatego też moim zdaniem bez różnicy co wybierzesz nie będziesz biegł na pałe przed siebie:P
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 19:45, 22 Wrz 2006    Temat postu:

Poprawka odnośnie topornicy malakaja, dokopałem się do jego zasad:
Zwykłe krasnale i imperim mogą go wziąć za rara i hero, traktowany jako regiment of renown Very Happy zasady:
[link widoczny dla zalogowanych]
To że jest RoR zaznaczono nie przy jego opisie tylko w army liście na ostatniej stronie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nemezis
Czempion



Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 873
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn / Wawa

PostWysłany: Nie 16:12, 24 Wrz 2006    Temat postu:

Hehe... Ale sie nasmialem - jak zwykle ludzie ktorzy czytaja tylko zasady i patrza na statystyki najwiecej krzycza ze armia jest przegieta (najpierw niech zagraja a potem niech krzycza)... Ja raczej tylko narzekam na przegiete niektore zasady lecz nie na cala armie...

A tak apropo to niektorzy sa poprostu debilami - tak jak wiekszosc ludzi grajacy skavenami skopiowali rozpe z jakiegos forum i wszyscy tym graja - ja raczej mialem inna rozpe i tez mi dobrze szlo... Razz Dlatego trzeba wypracowac sobie wlasna taktyke i rozpe - bo mozna miec najlepsza/zbilansowana rozpe lecz byc nastawiony na inna taktyke jak jej tworca i ****....

Pozdro.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:46, 27 Wrz 2006    Temat postu:

A wlasnie jak to jest z glownym chorazym armi(ten co dzierzy glowny sztandar armi)? jak sie go tworzy, wykupuje itede(o ile jest cos takiego bo czytalem o takiej jednostce i widzialem jej figurki w roznych armiach ale w starym kodeksie krasnoludow nie ma nic o nim. chociaz figurke maja). Bylbym wdzieczny za odpowiedz Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alex
Lord Dowódca



Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 1536
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Olsztyn/Warszawa

PostWysłany: Śro 19:24, 27 Wrz 2006    Temat postu:

Wykupujesz bohaterowi opcję sztandarowy armii. Jednostki 12" od niego mają przeżuty na break test. Dodatkowo sztandarowy armii może posiadać sztandar do 150pkt. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gromisław
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 3073
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:47, 27 Wrz 2006    Temat postu:

thx, bo wlasnie jestem w fazie wymyslanie godla dla mojego klanu i tak patrze co by klimatycznie mu pasowalo Smile. A takie pytanko, jakie armie maja byc odnowione w przyszlosci? Bo slyszalem ze teraz p orkach to imperium a po tem? Smile
Pozdr
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Czw 6:49, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Dark elves ,a potem to niewiem niestety...
Powrót do góry
sekret155
Weteran



Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Czw 9:01, 28 Wrz 2006    Temat postu:

a teraz z innej beczki: mam oddział starych night goblinow, całkowicie pomalowany, dosyć dobrze ( jesticjh 20 z commandem) i zamienił bym go na oddziałnowych nightów z BOTSPass . Zalezy mi na jednolitej armi a mam już dwa klocki. Gobosy moga byc bez comm. groupa. Jak ktoś coś wie na ten temat niech da znać, ewqentualnie moge odkupić.
WAAAAAGHH!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 12:55, 28 Wrz 2006    Temat postu:

Gromek, figurka BSB jest w army dealu, a na allegro kosztuje ok 90 zł. Za to staroedycyjny bsb też jest fajny a na allegro kosztuje ok. 12zł.
Powrót do góry
Doom
Książe Elektor



Dołączył: 05 Lip 2005
Posty: 3460
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pią 13:34, 29 Wrz 2006    Temat postu:

BSB można tez sobie samemu przekonwertować z jakiegoś "małego" sztandarowca z regimentu albo figurki innego hero... Odnośnie tego co ci napisał Aleks to albo cos się pozmieniało w zasadach albo jak zwykle zapomniał ci napisac o paru raczej ważnych rzeczach:
-opcje sztandarowca ma tylko określony bohater w każdej armii, chyba zawsze jest to słabsza wersja lorda - u krasnali (to tym będziesz grał w końcu?) jest to thane, u bretońców paladyn, w imperium kapitan itd
-sztandarowiec traci opcje broni wymagających obu rąk (w jednej taszczy sztandar) i tarczy do tego może albo brać magiczne graty, skile wliczane w ten limit itp, albo wziąć magiczny sztandar bez górnego limitu na punkty (no u krasnali to będzie limit wzięty z zasad twożnia przedmiotów rónicznych, a bretoncy chyba moga oprócz banera brać cnoty)

Tak przy okazji z tego co wiem to aktualne dwarfy zostały wydane jako "redy for 7th edytion"
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 5 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin