Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
k n o w z
Kapitan
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 1059
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 17:22, 20 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
mam pytanko, a właściwie muszę się tylko upewnić...
fast cavalery ma zawsze -1 do trafienia po ruchu (bez względu na to czy maszerowali, czy ruszali się normalnie)...
wood elves mają zasadę, że nie maja minusów do trafienia za ruch...
więc moim zdaniem fast cavalery wood elves nie ma minusów do trafienia za ruch...
co wy o tym myślicie?...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Snipa
Lord Administrator
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Pią 18:32, 20 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
To w sumie logiczne. I wydaje mi się, że też podlegają tej zasadzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Norb
Lord Administrator
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 1364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 18:58, 22 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Jeżeli ten brak minusów po ruchu jest jako zasada ogólna do armii a nie szczegółowa zapisana przy jednostce np. łuczników, to twoja kawaleria lekka nie ma tego ujemnego modyfiaktora.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Pon 17:56, 23 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
no to git
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:21, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Snipa napisał: |
1. Bohater może opuścić oddział tylko w fazie ruchu bądź wyszarżowując z oddziału. |
Nie słyszałam jak dotąd o wyszarżowaniu z oddziału. Bohater nie może opuścić regimentu zaangażowanego w combat, lecz jeśli zostanie wyzwany na pojedynek, a przy tej okazji odmówi, to zostaje przeniesiony do ostatniej ranki. U Skaven'ów, kiedy z bohaterem w oddziale nie styka się żadna wroga jednostka, to w jego fazie ruchu może on rówież być przeniesiony się do ostatniej ranki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snipa
Lord Administrator
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 15:41, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Agacia napisał: |
Snipa napisał: |
1. Bohater może opuścić oddział tylko w fazie ruchu bądź wyszarżowując z oddziału. |
Nie słyszałam jak dotąd o wyszarżowaniu z oddziału... |
Jest napisane w podręczniku głównym na stronie 96. Jeżeli jednostka, w której jest bohater nie szarżuje w danej turze, bohater sam może zadeklarować szarżę i w ten sposób opuścić oddział.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:13, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Racja ale jeśli się nie mylę, to Necromanter pytał się o oddział z bohaterem, który jest zaangażowany w combat
|
|
Powrót do góry |
|
|
Snipa
Lord Administrator
Dołączył: 21 Cze 2005
Posty: 1238
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 20:59, 29 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Racja. Ja w sumie pisałem w jakich przypadkach może opuścić oddział. Ale też nie do końca sprecyzowałem swoją wypowiedź co mogło być mylące.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur
Gwardzista
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:01, 30 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Tak wogóle to mój pierwszy post i chciałbym wszystkich powitać
A teraz pytanko, a właściwie to prośba o odcyfrowanie zapisu dotyczącego zasady Raiders: "When charging or charged, if the unit would normally form up less than four models wide, then it form up four models wide (space premitting)". Jakoś to dla mnie mętnie napisane.
Dla niezorientowanych w zasadach Beastmenów - Herd porusza się w skirmiszu, ale kiedy szarżuje/jest zaszarżowany formuje się w normalne szeregi i dostaje za nie bonus (max + 2).
Byłbym wdzięczny za pomoc w odszyfrowaniu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 9:22, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Raiders chodzi o To zeby zatakowac na wroga to musi miec conajmiej 1/4 regimetu zaseg..... i Normalinie biegasz w Skirmishu i np. jak ktos zrobi stend and shoot (czy jak to sie tam pisze) to obrywa kara za -1 szarrze i kolejne -1 za skirmisha...... a walka juz jest narmalna.......
Bestie sa KONKRETNE sam nimi od czasu do czasu gram
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur
Gwardzista
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:50, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Ehh... Mi chodzi o interpretację tegoż konkretnego cytatu, który podałem, bo reszta co i jak to ja doskonale zdaje sobie sprawę. Szczególnie że, wyobraź sobie, też gram bestiami
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 17:29, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Tam masz napisane ,że jak jednostka szarżuje lub jest szarżowana to jeśli modele w niej nie były ustawione cztery w szerokości to przy szarżach są... aha masz jeszcze napisane, że beastmeni zawsze na początku walki ze skavenami uciekają xD <lol2> ...::: POZDRO :::...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczur
Gwardzista
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:52, 31 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się, że chodzi o coś innego. Przecież bisty przed szrażą stoją w rozsypce, więc skąd tam jakieś ustawienie przed szarżą? Jest tam napisane coś w stylu "jeżeli jednostka normalnie nie mogła ustawić się w 4 na szerokość, wtedy ustawia się w 4 na szerokość (zezwolenie miejsca? O co chodzi w tym nawiasie? Znalazłem tylko, że permit to zezwalać. O sso chodzi?)
Podczas cytowania walnęłem literówkę - nie premitting, tylko pERmitting.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:43, 23 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Cześć ja dopiero co zaczynam grać w batla i mam mały problem gdyż aktualnie nie posiadan rulbooka i z tąd rodzi sie moje być może głupie pytanie. Otóż jeśli Dragon princes-si mają na wyposażeniu lance to ile rzędów może udeżać? Tylko pierwszy czy pozostałe też?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jarząb
Chorąży
Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z miasta szpanerów
|
Wysłany: Nie 20:47, 23 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Czesc,
Kawaleria wyposazona w lance, w momencie gdy zaszarżuje dostaje +2 do siły, uderzać może tylko 1 szereg.
Opcja bicie z 2 szeregow jest tylko dla piechoty z włóczniami, w turze gdy nie szarzują. (wyjatek stanowia wlocznicy HE)
btw,Chcesz grac HE?
pozdr.
jarzab
|
|
Powrót do góry |
|
|
|