Forum OKF MISCAST
Forum miłośników gier bitewnych i fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Turniej battla w Piszu - 20.10.2012 Wilczy Szaniec 1800
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Nie 13:19, 07 Paź 2012    Temat postu: Turniej battla w Piszu - 20.10.2012 Wilczy Szaniec 1800

Witam, MKGB Północne Rubieże ma zaszczyt zaprosić na I turniej lokalny w Piszu pod nazwą „Wilczy Szaniec”.

Miejsce: Piski Ośrodek Kultury ul. Plac Daszyńskiego 16, 12-200 Pisz (centrum miasta) sala nr 7 (parter)
Mapka: [link widoczny dla zalogowanych]
Termin: 20.10.2012
Format: 1800 z ograniczeniami
Bitwy: 3x Battleline
Wjazd: free
Cattering: centrum miasta – w promieniu 100 metrów kilka restauracji oraz pizzeria, oprócz tego będzie zorganizowany skromny poczęstunek

Nagrody:
I miejsce - puchar burmistrza Pisza + nagroda rzeczowa walizka z firmy safe&sound. [link widoczny dla zalogowanych]
II miejsce - puchar starosty + nagroda rzeczowa Mega Box firmy safe&sound [link widoczny dla zalogowanych]
III miejsce - puchar starosty + nagroda rzeczowa pudełko safe&sound [link widoczny dla zalogowanych]

Nagroda specjalna w konkursie malarskim - zestaw firmy Citadel do modelowania podstawek [link widoczny dla zalogowanych]

Nagroda pocieszenia za zajęcie ostatniego miejsca

Sędzia: rob
Sędzia malarski: siena
Stoły:60x48, tereny po obrysie, VLOS

Rozkład jazdy:
8.30-9.00 Ustawianie stołów i zapisy
9.00-11.30 I Bitwa
11:30-12:00 konkurs malarski i ocena hobbystyczna armii
12.00-14.30 II Bitwa
14:30-15:00 przerwa obiadowa
15.00-17.30 III Bitwa
17:30- wręczenie nagród i sprzątanie

"ograniczenia":
Dopuszczone wszystkie armie wymienione w uściśleniach.
Bohaterowie mają "look out sir" od czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Infernal Gateway 11-12 effect. Normalne wymogi do "look out sir" musza zostać zachowane.
-zakaz bohaterow specjalnych, zakaz lordów
-max 40 modeli w oddziale lub koszt punktowy 400pkt.
-max 35 modeli strzelających o zasięgu 20"+, nie wliczając bohaterów, maszyn, rydwanów
-max 3 takie same oddziały „core”, niezaleznie od wyposazenia i kosztu pkt.
-zakaz triplowania specjali
-zakaz dublowania rare (poza Orkami, WE, HE, Bestiami,TK)
-max 3 elektryków
-max 2 jednostki eteryczne
-max 3 maszyny, weapon teamy liczą sie jako maszyny, SteamTank jako maszyna.
-max 12 kości magii użytych w jednej fazie
-WE,Bestie,TK +100pkt (1900)
-HE,OnG +50pkt (1850)

„VLoS” - Virtual Line of Sight
Size chart:
0: Swarms - models of this size never block line of sight or give cover.
1: Infantry, War Beasts, War Machines
2: Cavalry, Monstrous Infantry/Cavalry/Beasts, Chariots, Unique without the Large Target rule
3: Monsters, all Large Targets
Line of sight is always checked virtually, drawn "base to base". Models see in their front 1/4 zone. Line of Sight is blocked by models that are equal to or larger than both: the model whose line of sight we are checking and its target.

Line of sight and war machines:
Catapults (and similar) can place their template so that the center is over any one unit that is at least partially visible to them.
Cannons can choose any point between themselves and a visible target when firing. Over- or under-guessing to shoot at units the cannon does not have line of sight to is not allowed

Terrain
Hills are size two for each level (so a 3-step hill is size 6) and block sight / give hard cover just like models of that size. Models standing on hills add the hill size to their own size. Buildings and large rocks always block line of sight completely. Forests do not block line of sight, but soft cover applies to all shots fired through or into (but not out of) forests. Ruins do not block line of sight, but hard cover applies to all shots fired into (but not through/out of) ruins. Units standing behind obstacles gain soft (wood) or hard (stone) cover as per the RB.

Cover from intervening units/terrain
Cover is granted when at least 50% of models in target unit are fully or partially obscurred by other units/terrain from the shooting model. In order for intervening models to grant cover, their size must be at least: one point smaller than both the target unit and the shooting model.

Skirmishers
Skirmishers never block LoS, and are seen in accordance with their size on the chart, but provide cover as per the above rules. The gap between skirmishers is treated as part of the unit when determining if skirmishers give cover to something behind them. Skirmishers formed up for combat block Line of Sight like normal units.

PUNKTACJA
- Progi punktowe co 120pkt
- Generał oraz BSB 75 pkt
- Za inne sztandary 25 pkt
- Za zabicie czempionem bohatera w pojedynku 50 pkt
- Polowa punktów za oddział sprowadzony do 25% liczby modeli lub mniejszej, polowa punktów za oddziały i bohaterów uciekające na koniec bitwy.

Nie ma wymogu grania armią pomalowaną, jednakże w trakcie trwania turnieju zostanie przeprowadzona ocena hobbystyczna (jak niżej)
Jakość pomalowania (pkt)
0 – armia w całości niepomalowana lub pomalowana częściowo
1 - poprawnie nałożone 3/4 kolory
2 - poprawny table top (słaby drybrush, słabe bejcowanie, słabe malowanie tradycyjne)
3 - ładna armia (dobry drybrush, dobre bejcowanie, dobre malowanie tradycyjne)
5 - wow! (armia która zachwyci oceniającego)

Konkurs malarski:
W przerwie turnieju zostanie zorganizowany konkurs specjalny na najlepiej pomalowaną figurkę. W konkursie może wziąć udział każdy z grających. Do konkursu można wystawić jedną figurkę z armii, która musi być własnoręcznie malowana. Nagroda specjalna.

Zgłoszenia należy wysyłać do 19 października na adres [link widoczny dla zalogowanych] z tytułem turnieju.

ZA NIE WYSŁANIE ROZPISKI W TERMINIE -5 pts do klasyfikacji generalnej.

Zgłoszeni:
1) Rudobrody79
2) Lohost R
3) Prezes
4) siena R
5) ted
6) kryc
7) bela R
8.) chemolR
9) rob R
10) stanek R
11) mirek R
12) jacek R
13) aga R
14) Radek R


Ostatnio zmieniony przez rob dnia Pią 15:11, 19 Paź 2012, w całości zmieniany 11 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rilam
Weteran



Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczewo

PostWysłany: Nie 14:23, 07 Paź 2012    Temat postu:

Bardzo fajne zasady ocena malowania też odpowiednia. Jeśli wykminimy jak do Was dojechać to pewnie zjawimy się ekipą ^^.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Nie 21:02, 07 Paź 2012    Temat postu:

proszę zapisać. czy ocena malowania liczyć się będzie do klasyfikacji generalnej ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Nie 22:12, 07 Paź 2012    Temat postu:

rudobrody79 napisał:
proszę zapisać. czy ocena malowania liczyć się będzie do klasyfikacji generalnej ?


oczywiście, że ocena hobbystyczna będzie się liczyć.
konkurs malarski nie a to dlatego, że przwidziana jest za jego wygranie odrębna nagroda.

turniej jest otwarty dla każdego (możliwe, że będzie widownia) gdyż chcemy zrobić promocję dla wfb w Piszu - jeżeli się uda to może będziemy mieli stałych sponsorów - możliwe że zrobimy 1 lub 2 stoły dla chętnych do wdrożenia się w grę.


Ostatnio zmieniony przez rob dnia Nie 22:32, 07 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prezes
Szef Olsztyńskiego Klubu Fantastyki



Dołączył: 22 Cze 2005
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:52, 08 Paź 2012    Temat postu:

Czy w konkursie malarskim mozna wystawić figurkę, która "nie gra" w czasie turnieju ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Pon 12:13, 08 Paź 2012    Temat postu:

tak Smile

Ostatnio zmieniony przez rob dnia Pon 12:14, 08 Paź 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 13:48, 08 Paź 2012    Temat postu:

jest jakis maksymalny limit graczy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rob
Chorąży



Dołączył: 23 Maj 2011
Posty: 577
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: MKGB Północne Rubieże Pisz

PostWysłany: Pon 14:29, 08 Paź 2012    Temat postu:

nie ma. możesz przyjechać w dwunastu wcieleniach Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bela16
Gwardzista



Dołączył: 17 Lis 2011
Posty: 194
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Giżycko

PostWysłany: Pon 16:37, 08 Paź 2012    Temat postu:

jak lohost wpadnie w 12 wcieleniach to będzie 12 remisowych pierwszych miejsc co do 1 małego punktu
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pon 17:17, 08 Paź 2012    Temat postu:

Oj tam głupoty gadacie.
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Pon 18:50, 08 Paź 2012    Temat postu:

ba, ja pytalem na wszelki wypadek, bo jak bedzie tlum to nie wiem czy sie moje ego swobodnie zmiesci Wink
tak na powaznie to sie tylko zastanawialem czy jak np przywioze ekipe z tczewa, siebie, Prezes byl zainteresowany, Radek...to czy sie pomiescimy bo realia sal domow kultury i podobnych znamy wszyscy doskonale, ale skoro tak to ciesze sie ze bede mogl uswietnic te impreze Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rudobrody79
Czempion



Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: GIŻYCKO

PostWysłany: Pon 19:00, 08 Paź 2012    Temat postu:

to chyba siądziesz za sterami jakiegoś busa
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Necromanter
Gość






PostWysłany: Pon 20:03, 08 Paź 2012    Temat postu:

Spoko wynajmiemy coś Smile
Powrót do góry
damroth
Lord Inkwizytor Moderator



Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1987
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Sob 17:48, 13 Paź 2012    Temat postu:

w tem temacie sie zglaszac? jak cos to ja pratycznie na 99% bede jechal do was, z tego co wiem Prezes tez, Kamil, Radek i Snipa sie zastanawiali jeszcze ostatnio.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rilam
Weteran



Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tczewo

PostWysłany: Nie 10:30, 14 Paź 2012    Temat postu:

Jeśli uda mi się przekonać te dwie mendy to w 3 osoby powinniśmy się pojawić. Fajnie by było gdyby środowisko w Piszu się rozrosło. No i licze na szeroki odzew z Warmii i Mazur, bo skoro to turniej "promocyjny" to należałoby się wykazać frekwencją.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OKF MISCAST Strona Główna -> Warhammer The 9th Age Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin